عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

۱۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع مژه مصنوعی برای آرایش چشم ها

استفاده از مژه مصنوعی، خواه برای یک مراسم و مهمانی خاص باشد یا صرفاً برای افزایش اعتماد به نفس، به پای ثابت آرایش خانم ها و عروس خانم ها تبدیل شده است. بر خلاف اکستنشن مژه مصنوعی که روشی نسبتا دائمی است، مژه مصنوعی موقتی بوده و عمری کمتر از ۲۴ ساعت دارد. در این مطلب از مجله جشن عروسی با نکاتی حرفه ای در مورد انتخاب مژه مصنوعی مناسب چشمانتان آشنا می شوید، پس با ما همراه باشید.

قبل از هر چیز باید بدانید که در بازار چند نوع مژه مصنوعی وجود دارد.

مژه مصنوعی کامل

این نوع مژه رایج ترین نوع است و گذاشتن آن هم زمان کمی می برد. مژه ها روی نواری قرار گرفته اند که آن نوار به پلک می چسبد. نکته منفی این نوع مژه ها این است که بسته به نوع نواری که در آن ها استفاده شده، ممکن است مصنوعی بودن آن ها توی چشم بزند.

مژه مصنوعی نیمه

این نوع مژه روی نوار کوتاه تری قرار گرفته و معمولا فقط نیمه بیرونی پلک را پوشش می دهد. همین موضوع باعث می شود تا این نوع مژه ها طبیعی تر به نظر رسیده و کاربرد و گذاشتن آنها راحت تر باشد.

مژه مصنوعی نیمه برای هر دوع چشم افتاده و گربه ای عالی است. گوشه رو به بالای این نوع مژه ها، قسمت بیرون چشم را بالا کشیده و خط مورب و زیبای چشم را بیشتر جلوه می دهد. همچنین، این نوع مژه مصنوعی، برای چشم های نزدیک به هم یا چشم های گرد هم بسیار مناسب است. چون گوشه های داخلی چشم را باز گذاشته و کمک می کند فرم چشم کشیده تر شود.

مژه مصنوعی دانه ای

مژه مصنوعی دانه ای هم یا به صورت تکی است یا به صورت دسته ای که به آن خوشه ای می گویند. این مدل، راحت ترین نوع مژه مصنوعی، برای اکثر افراد می باشد اما کار گذاشتن آن ها زمان زیادی می برد. مژه مصنوعی دانه ای، آزادی عمل بیشتری به شما داده و میکاپ آرتیست های حرفه ای بیشتر از این نوع مژه ها استفاده می کنند.

انواع مژه مصنوعی

هر کدام از این سه نوع مژه، در انواع مختلفی با اندازه ها و فرم های متفاوت وجود دارند. از جمله طبیعی، شاخه ای، پر پشت، بلند و غیره. بخشی از کاری که باید انجام دهید، انتخاب سبک مژه ای است که می خواهید داشته باشید. هر چه مژه مصنوعی، ظاهر طبیعی تری داشته و سبک تر باشد بهتر است‎.

اگر در کار گذاشتن مژه مصنوعی، ناوارد و مبتدی هستید باید بدانید که هر چه مژه مصنوعی، ظاهر طبیعی تری داشته و سبک تر باشد بهتر است. اگر تراکم مژه هایتان خیلی کم است، بهتر است مژه مصنوعی انتخاب کنید که موهای آن به هم ریخته بوده و حالت ضربدری داشته باشد. زیرا حالت مژه های طبیعی خودمان هم صاف و مستقیم نیست و به سمت های مختلف رشد می کند. برای چشم های کوچک و ریز، بهتر است مژه هایی انتخاب کنیم که زیاد جلب توجه نکند زیرا نمی خواهیم مصنوعی بودن مژه هایمان توی ذوق بزند. افرادی که چشم های درشت دارند هم می بایست از مژه های مصنوعی کامل و طبیعی استفاده کنند، تا از جلوه زیاد چشم کاسته و چشم ها را تلطیف کند.

اگر چشم هایتان خیلی داخل استخوان حدقه چشم قرار گرفته اند، انتخاب مژه های بلند و یا چشمگیر، باعث می شود چشم ها باز تر شده و جلوتر بیایند. اگر چشم های متوسط تا درشت دارید یا چشم هایتان از هم زیاد فاصله دارند، می توانید از مژه های چشمگیرتر و پرپشت استفاده کنید. این نوع از مژه در عین اینکه به مژه های طبیعی تان حجم می دهد، جذاب هم هست.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

طرز تهیه موز گلاسه برای مهمانی و عروسی

در مهمانی ها و عروسی هایی که در فصل تابستان و هوای گرم برگزار می شود ضیافتی هست برای نوشیدنی های خنک و دلچسب. فقط کافی است یک دستور خوب برای تهیه یک نوشیدنی سالم و خوشمزه خانگی داشته باشید و یک مخلوط کن خوب. در ادامه از مجله عروسی با طرز تهیه موز گلاسه شکلاتی با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه موز گلاسه

موز ۲ عدد
شیر ۱ پیمانه
بستنی وانیلی ۵ اسکوپ
یخ ۴ تا ۵ تکه
چیپس شکلات به میزان لازم
سس شکلاتی برای تزیین
خامه فرم گرفته برای تزیین
ترافل، اسمارتیز یا شکلات رنده شده برای تزیین

طرز تهیه موز گلاسه

برای شروع موز ها را پوست کنده و دو نیم کنید و داخل دستگاه مخلوط کن بریزید. شیر سرد را به موزها اضافه کرده و دستگاه را روشن کنید و چند پالس بزنید تا موز و شیر با هم مخلوط شوند.

سپس بستنی را اضافه نمایید. طعم بستنی به ذائقه بستگی دارد پس اگر دلتان موز گلاسه شکلاتی خواست از بستنی شکلاتی استفاده کنید.

در آخر تکه های یخ را اضافه کنید. حالا دستگاه را روشن کنید و چند پالس بزنید تا همه مواد حسابی یکدست شود و طعم ها در هم میکس شوند. سپس لیوان های سرو را آماده کنید. مقداری سس شکلاتی را از داخل دیواره های لیوان به سمت داخل بریزید. حالا لیوان را تا نیمه از موز گلاسه پر کنید و مقداری چیپس شکلاتی روی لایه اول بریزید. می توانید از اسمارتیز و یا حتی برش هایی از خود موز و یا مغز پسته یا هر آجیل مورد علاقه تان هم استفاده کنید.

سپس لیوان را با مابقی موز گلاسه پر کنید و نهایتاً روی آن را با خامه ای که فرم دادید و داخل قیف با ماسوره ریختید تزیین نمایید. هم چنین می توانید مجدداً با سس شکلاتی و ترافل های متنوعی که در بازار موجود هست تزیین و سرو کنید.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

بهداشت رابطه زناشویی

برای حفظ سلامت جنسی و جلوگیری از بروز عفونت  در دستگاه تناسلی زنان بایستی بعد از نزدیکی حتما توصیه ی مهم پزشکان را انجام دهند.با مجله عروسی همراه باشید

خانمها بعد از نزدیکی حتما به سرویس بهداشتی بروند

   خانم ها باید بدانند که یکی از کارهای مهم بعد از نزدیکی ادرار کردن است منظور ما این نیست که بلافاصله بعد از نزدیکی از رختخواب بلند شوند بلکه برای پیشگیری از عفونت و مشکلات مقاربتی این توصیه مهم ترین اصل برای رعایت بهداشت روابط زناشویی است پس نباید نادیده گرفته شود.بعد از نزدیکی عفونت های ادراری در خانم ها به خصوص در آن دسته که فعالیت زناشویی بیشتری دارند رایج می باشد .

اهمیت ادرار کردن زنان بعد از نزدیکی

   عفونت زمانی اتفاق می افتد که باکتری ها از طریق مجرای ادرار و مثانه وارد بدن شوند به همین دلیل ادرار کردن قبل و بعد از نزدیکی شانس عفونت را کاهش می دهد. اگر احساس می کنید ادرار دارید حتما انجام دهید نه تنها بعد از نزدیکی بلکه هروقت احساس کنید ادرار دارید و اگر ادرار را خارج نکنید برگشت آن به مثانه موجب عفونت میشود.

بعضی خانمها نسبت به خانم های دیگر بیشتر در معرض عفونت هستند بعضی ها هستند که بیشتر از دیگران در معرض خطر عفونت ها و بیماری ها هستند اگر در شش ماه پیش عفونت ادراری دارید جزء آن دسته هستید.

اگر بعد از نزدیکی ادرار نمی کنید و احساس خوبی هم دارید اگر با ادرار نکردن بعد از نزدیکی مشکلی ندارید نشان می دهد که بهداشت را رعایت کرده اید و منظم ادرار کرده اید.

مجرای ادرار خانم ها کوتاه است خانم ها در مقایسه با آقایان مجرای ادرار کوتاه تری دارند به همین دلیل عفونت زودتر وارد مثانه شان می شود.

انزال خانمها بعد از نزدیکی عفونت و میکروب هادر مقعد و آلت تناسلی قرار می گیرند که امکان دارد به داخل سرایت کند و خطر ابتلا به عفونت در مثانه را بالا میبرد پس تنها راه دور کردن این بیماری با ادرار کردن بعد از نزدیکی است.

مقعد به واژینال نزدیک است بنابراین چون واژینال و مقعد به هم نزدیک هستند باکتری ها هم به راحتی به داخل سرایت می کنند پس ادرار بعد از نزدیکی اجباری می باشد.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

آنچه درباره سردرد جنسی باید بدانید

ممکن است با بالا رفتن هیجان جنسی متوجه دردی ناخوشایند در ناحیه سر و گردن شوید. یا به طور معمول ممکن است دچار سردرد شدید و ناگهانی درست قبل از ارگاسم یا در حین ارگاسم شوید. سردرد جنسی با فعالیت جنسی همراه است به خصوص ارگاسم. اغلب سردرد جنسی ها چیز مهمی نبوده و نیاز به نگرانی ندارند. ولی در مورادی ممکن است نشان از مشکلاتی جدی از قبیل تنگی عروق خونی تغذیه کننده مغز باشند. با این مقاله از مجله عروسی همراه باشید.

۲ نوع سردرد جنسی وجود دارد:

۱- درد خفیف در سر و گردن که با افزایش هیجان جنسی افزایش پیدا می کند.

۲- سردرد ناگهانی شدید و تند که قبل لحظه ارگاسم ایجاد می شود.

و در برخی افراد هم ترکیبی از دو حالت فوق اتفاق می افتد.

اغلب سردردهای جنسی حداقل چند دقیقه طول می کشد و برخی دیگر چند ساعت یا حتی ۲ تا ۳ روز ادامه دارد. بسیاری از افراد مبتلا به سردرد جنسی به صورت خوشه ای در طی چند ماه آن را تجربه می کنند و پس از آن ممکن است تا یک سالی بیشتر بدون سردرد زندگی کنند. حدود نیمی از افراد مبتلا به سردرد جنسی شش ماه پشت سر هم آن را تجربه می کنند. برخی افراد ممکن است در طول زندگی تنها یک بار این حمله را تجربه کنند.

سردردهای جنسی اغلب نگران کننده نیستند ولی اگر در طول فعالیت جنسی دچار سردرد می شوید به خصوص اگر اولین سردرد شما باشد یا ناگهانی شروع شود بهتر است با پزشک مشورت نمایید.

علت سردرد جنسی

هر نوع فعالیت جنسی که منجر به ارگاسم شود می تواند منجر به سردرد جنسی شود. سردرد های هر از گاهی یا سردردهایی که آرام آرام زیاد می شوند ممکن است جزو اختلالات اولیه سردرد باشد و ربطی به بیماری های زیر نداشته باشند ولی سردرد جنسی که ناگهانی بوجود می آید ممکن است به دلایل زیر ایجاد شده باشد:

– انبساط یا حباب در دیوراه شریان داخل سر یا آنوریسم داخل جمجمه

– اختلال در ارتباط بین شریان ها و رگ های مغز یا ناهنجاری شریان که به فضای پر شده با مایع اسپینال و اطراف مغز خونریزی می کند.

– خونریزی دیواره عروق منتهی به مغز

– سکته مغزی

– بیماری عروق کرونر

– مصرف برخی داروها مانند قرص های ضد بارداری

– التهاب از عفونت های خاص

– سردردهای جنسی همراه با از دست دادن هوشیاری، استفراغ، سفت شدن گردن بیش از ۲۴ ساعت معمولا نشان از علایمی خطرناک دارند.

درمان سردرد جنسی

اغلب سردردهای جنسی چیز مهمی نبوده و نیاز به نگرانی ندارند. هر کسی ممکن است سردرد جنسی را تجربه کند ولی عواملی که خطر آن را بیشتر می کنند این است که مردها بیشتر مستعد ابتلا به سردرد جنسی هستند و هم چنین مبتلایان به میگرن احتمال بیشتری دارد به سردرد جنسی مبتلا شوند.

پزشک شما احتمالا برای تشخیص از تصویربرداری مغزی استفاده می کند. انجام MRI می تواند به شناسایی هر گونه علت زمینه ای برای سردرد کمک کند. در برخی موارد به خصوص اگر سردرد شما کمتر از ۴۸ تا ۷۲ ساعت قبل رخ داده باشد ممکن است پزشک برای تشخیص از سی تی اسکن استفاده کند.

پزشک با کمک آنژیو گرافی یا MRA عروق خونی مغز و گردن را بررسی می کند. در این روش با استفاده از یک لوله نازک و انعطاف پذیر که معمولا از کشاله ران وارد بدن شده و به عروق گردن می رسد و مواد کنتراست را به داخل عروق تزریق می کند تا دستگاه اشعه ایکس بتواند تصویری مناسب از شریان های گردن و مغز تهیه کند.

اگر سردرد ناگهانی شروع شده باشد و تصویربرداری طبیعی باشد پزشک با گرفتن مقداری از مایع مغزی نخاعی و آزمایش آن می تواند خونریزی یا عفونت را تشخیص دهید.

در بسیاری از موارد سردرد جنسی شما می تواند تنها سردرد شما باشد. برخی سردردهای جنسی به سرعت از بین می روند و نیازی به استفاده از مسکن پیدا نمی کنید.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

با این اهداف ازدواج نکنید!

 

   برخی از افراد ازدواج را وسیله‌ای می‌دانند برای رسیدن به اهدافی که در ذهن دارند؛ اهدافی غیر از هدف‌های زناشویی. ازدواج با هدف‌ های اشتباه فرد را بعد از ازدواج دچار سرخوردگی و احساس شکست در زندگی مشترک خواهد کرد. با مجله عروسی همراه باشید

ازدواج به خاطر ثروت

    ثروت گول زننده است و این امر بسیاری را در ازدواج دچار مصیبت نموده است. برخی از افراد عوامل دیگر را نادیده گرفته و فقط به خاطر ثروت طرف مقابل با او ازدواج می‌کنند و بعد به دلیل عدم توافق در زمینه‌های مختلف اخلاقی، فرهنگی و… ناسازگاری شروع می‌شود و در نهایت به طلاق می‌انجامد یا در مصیبت و گرفتاری روزگار می‌گذرانند.

ازدواج به خاطر عناوین علمی

    بعضی از دختران تحت تأثیر عنوان‌هایی چون دکتر و مهندس شیفته ازدواج با مردی می‌شوند و دیگر عوامل را نادیده می‌گیرند و پس از ازدواج که ارزش عنوان در نظرشان کم شد، ناهماهنگی‌های اخلاقی، فرهنگی یا اختلاف سنی نمایان شده و زندگی روی ناخوشایند خود را نشان خواهد داد.

ازدواج به خاطر عناوین شغلی و سیاسی

    افرادی هستند که عناوین شغلی و سیاسی برای آنان مهم است و طالب شهرت و قدرت هستند. اینگونه افراد ممکن است بخواهند این نیاز خود را از طریق ازدواج برطرف نمایند و عمر خود را با کسب عناوین شغلی و سیاسی همسر خود معامله کنند. در این ازدواج‌ها پس از مدتی اختلاف و ناراحتی شروع می‌شود و سرانجام کار جز تحمل وضع نامطلوب یا طلاق و جدایی نخواهد بود.

ازدواج به خاطر زیبایی

    از دیگر ازدواج با هدف های اشتباه ازدواج تحت تاثیر زیبایی می باشد. زیبایی و قامت خوش نعمتی است که خداوند عطا فرموده و باید قدر و ارزش آن را دانست ولی این نعمت نباید در ازدواج جای سایر عوامل دیرپا اعم از عوامل اخلاقی، فرهنگی و نظایر آن را بگیرد. زیبایی عاملی است که می‌تواند به سرعت آسیب ببیند در نتیجه ازدواج به خاطر ظاهر بسیار آسیب پذیر است. مسئله دیگری که کنار زیبایی ظاهری در ازدواج مطرح می‌شود از خود راضی بودن و مغرور بودن برخی از زیبارویان است که گاه برای همسرانشان غیرقابل تحمل می‌شود.

ازدواج به خاطر جلب رضایت

    بعضی از ازدواج‌ها به منظور جلب رضایت والدین انجام می‌شود. برای مثال مادری پسرش را تحت فشار می‌گذارد که با دختر برادرش ازدواج کند و می‌گوید که اگر با او ازدواج نکند شیرش را بر او حلال نخواهد کرد. نمونه‌های زیادی از این قبیل وجود دارد که هدف زناشوئی جلب رضایت دیگران است و نتیجه آن بدبختی و فلاکت در زندگی مشترک خواهد بود.

ازدواج به خاطر هنر و ورزش

بعضی از دختران یا پسران شیفته هنر و ورزش می‌شوند. گاه این شیفتگی در حدی است که به ازدواج منتهی می‌شود. نمونه‌هایی از این موارد عبارتند از ازدواج با ورزشکاران، ستارگان سینما یا شاعران و نقاش‌ها. این‌گونه ازدواج‌ها به سرعت به سردی میگراید. با اینکه عشق به هنر ممکن است باقی بماند ولی چون ازدواج هدف‌های دیگری دارد که در زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است لذا نرسیدن به این اهداف زندگی زناشویی را به طرف ناسازگاری سوق خواهد داد یا گرمی و لذت این پیوند را کم خواهد کرد.

ازدواج با عقاید مذهبی خاص

    برخی از افراد مومن شرط ازدواج خود را سید بودن و زناشویی با اولاد پیغمبر قرار می‌دهند ولی اینکه این سید چه خصوصیاتی داشته باشد برای آنها مهم نیست. گاهی نیز پدرانی که بیش از چهار دختر دارند معتقدند که دختر پنجم را به عنوان خمس باید به سید بدهند. بهتر است در ازدواج عوامل اثر گذار در زندگی زناشویی نیز مورد عنایت قرار گیرد تا در زندگی با ناسازگاری‌های بعدی مواجه نگردند. دخیل کردن اعتقادات مذهبی این چنینی در ازدواج می‌تواند اثرات بسیار منفی در زندگی بگذارد.

ازدواج‌های مصلحتی

    یک نوع ازدواج با هدف های اشتباه ازدواج‌های مصلحتی است که به خاطر مصالحی غیر از مصالح دختر و پسر انجام می‌شود. در چنین ازدواج‌هایی سعادت و خوشبختی وجود نخواهد داشت و رابطه قلبی بین زوج‌های جوان برقرار نمی‌شود. یکی از این مصالح می‌تواند برقراری صلح و آشتی بین اقوام مختلف و فامیل باشد.

ازدواج به خاطر شهرت و پیشرفت

    افرادی که برای آنان پیشرفت‌های اجتماعی و شهرت و عنوان مهمتر از زندگی زناشویی بانشاط و شاد است، ازدواج را نردبان ترقی خود قرار می‌دهند. این افراد با خانواده‌هایی که از نظر اجتماعی و سیاسی شاخص و برجسته هستند بدون در نظر گرفتن سایر شرایط ازدواج می‌کنند. چه بسا که آن خانواده موقعیت کنونی خود را پس از مدتی از دست بدهد و یا پیشرفت‌هایی که مورد نظر فرد بوده انجام نشود. در این صورت احتمالاً حاصل این ازدواج ناسازگاری و از هم گسیختگی خانواده خواهد بود.

ازدواج به خاطر ترحم

    ازدواجی که تحت تاثیر عواطف و ترحم انجام شود درصد موفقیتش بسیار کم است چرا که احساس ترحم و عواطف ثبات نداشته و نیازهای دیگر زناشویی که به طور قوی ظاهر گشت، عواطف را زیر پا می‌گذارد و موجب تزلزل در روابط زن و شوهر خواهد شد.

ازدواج به خاطر فرار از خانواده اصلی

   مواردی است که دختر یا پسر در خانواده اصلی با مشکلاتی مواجه هستند. تعارض والدین، تحقیر و توهین از سوی والدین، وجود ناپدری و نامادری و اعتیاد پدر یا مادر، آزارهای جسمانی، روانی و احتمالاً جنسی و… موجب می‌شود که فرد به هر ازدواجی رو آورد تا خود را از محیط خانواده دور نماید. چنین ازدواج‌هایی اکثرا ناموفق بوده و از چاله به چاه افتادن است.

ازدواج به خاطر ارضای نیازهای جنسی

   برخی برای رفع نیاز جنسی در ازدواج عجله می‌کنند. مواردی است که سائق‌های جنسی فرصت مطالعه کافی در زمینه‌های مختلف به دختر یا پسر را نمی‌دهد و احساس بر عقل غلبه می‌کند و ازدواج صورت می‌گیرد که پس از رفع نیازهای جنسی یا کمرنگ شدن نقش ظواهر، ناسازگاری و تنش آغاز می‌گردد.

ازدواج برای جبران شکست عشقی

  از دیگر انواع ازدواج با هدف های اشتباه این است که فرد برای التیام و فراموشی شکست عشقی ازدواج کند. این چنین ازدواجی احتمالاً به شکست دیگری خواهد انجامید که پایانش نامعلوم است.

ازدواج به علت فشار خانواده یا اجتماع

   برخی از خانواده‌ها برابر عرف و فرهنگ خود برای ازدواج به فرزندان خود فشار وارد می‌کنند. در این موارد از سوی جامعه به خصوص در مورد دختران چنین فشاری وجود دارد. در برابر چنین فشارهایی چنانچه ازدواج با عجله و بدون توجه به عوامل موثر در ازدواج انجام گیرد. هرگونه عجله و شتابزدگی در امر ازدواج پیامدهای ناگواری خواهد داشت که نتیجه اش مواجه شدن با یک زندگی ناشاد و گذراندن با تنش و ناسازگاری می باشد.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

۷ میوه مفید برای زنان باردار

در دوران بارداری، سلامت جنین بستگی کامل به آنچه شما به عنوان ماده مغذی دریافت می کنید، دارد. به همین دلیل رعایت یک رژیم غذایی سالم و متعادل شامل مقادیر زیادی میوه و سبزیجات به مادران باردار توصیه می شود با مجله جشن عروسی همراه باشید

مطالعات نشان داده نوزادانی که مادرانشان در دوران بارداری تنقلات غیر مفید دریافت کرده اند، بیشتر تمایل به خوردن رژیم غذایی پرشکر و با چربی بالا دارند. ضمن این که احتمال بروز بسیاری از بیماری های مزمن در سالهای بعدی زندگی در آنها بسیار تقویت می شود.
انجمن قلب آمریکا توصیه به خوردن ۲ تا ۴ فنجان میوه و چهار وعده سبزیجات در روز به زنان باردار می کند.

انبه:

مصرف یک فنجان از آن ویتامین ث روزانه بدن را تامین می نماید. انبه همچنین سرشار از ویتامین آ است. کمبود این ویتامین در دوران بارداری منجر به بروز عفونت های تنفسی هنگام تولد می شود.

پرتقال:

این میوه خانواده مرکبات به جلوگیری از کم آبی بدن در دوران بارداری بسیار کمک می کند و سرشار از فولات است. فولات از گروه ویتامین ب به جلوگیری از نقایص مغز در نوزاد می پردازد. پرتقال منبع بزرگ ویتامین ث نیز محسوب می شود، آنتی اکسیدانی که از آسیب های سلولی جلوگیری می نماید و برای جذب آهن در بدن مفید است.

موز:

یکی دیگر از منابع خوب پتاسیم است و سرشار از ویتامین ب ۶، ویتامین ث و فیبر. در حدود نیمی از زنان طی بارداری یبوست را تجربه می کنند و آنهم به دلیل فشار رحم بر روده، نگرانی، اضطراب، یک رژیم غذایی کم فیبر، مصرف مکمل آهن. اضافه کردن موز به رژیم غذایی به دلیل این که سرشار از فیبر است، برای از بین بردن یبوست مفید است ضمن این که ویتامین ب ۶ موجود در آن به رفع تهوع و استفراغ کمک می کند.

آووکادو:

فولات موجود در این میوه بیشتر از سایر میوه ها است. ضمن این که منبع بزرگی از ویتامین ث، ویتامین ب، ویتامین کا، فیبر، کولین، منیزیوم و پتاسیم نیز محسوب می شود. آووکادو همچنین سرشار از آهن است و به رفع تهوع هنگام بارداری نیز کمک می کند و منجر به تسکین گرفتگی عضلات پا که در بارداری شایع است، نیز می شود. ضمنا کولین موجود در این میوه برای رشد مغز و اعصاب کودک شما مفید است و از نقایص لوله عصبی و اختلال حافظه در سالهای بعد زندگی کودک جلوگیری می کند.

لیمو:

بسیاری از زنان باردار اطلاع داده اند که با مصرف این میوه و یا نوشیدن لیموناد تهوعشان در دوران بارداری برطرف شده است. لیمو همچنین سرشار از ویتامین ث است که به تحریک دستگاه گوارش برای از بین بردن یبوست کمک می کند. البته از آنجا که مصرف لیمو سبب از بین رفتن مینای دندان می شود، توصیه به شستشوی دهان بعد از خوردن آن است.

توت:

انواع توتها سرشار از کربوهیدرات، ویتامین ث، فیبر، فولات و همچنین مواد مغذی گیاهی مانند فلاونوئیدها و آنتوسیانین است. اگر شما مبتلا به دیابت حاملگی هستید، مصرف این میوه که سرشار از کربوهیدرات های مفید است، توصیه می شود.

سیب:

سرشار از فیبر و منبع خوب ویتامین آ، ویتامین ث و پتاسیم است. خوردن این میوه در دوران بارداری ممکن است کودک را در سالهای بعدی زندگی از ابتلا به آسم و آلرژی محافظت کند.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

رفتارهای اشتباه بعد از دعوای زن و شوهر

کاملا طبیعی و سالم است که زن و شوهر در خصوص برخی مسائل در زندگی با یکدیگر بحث کنند اما بعد از اینکه جر و بحث کردید باید نکاتی را رعایت نمایید. در این مقاله از مجلهعروسی قصد داریم به رفتارهای اشتباه بعد از دعوای زن و شوهر بپردازیم تا از این رفتارها در زندگی مشترکتان خودداری نمایید پس با همراه باشید.

طوری برخورد نکنید که انگار چیزی نشده

اینکه وانمود کنید هیچ دعوایی بینتان نبوده کار عاقلانه‌ای نیست. درست مثل این است که اتاقی را جارو کنید و آشغال ها را زیر فرش مخفی کنید. مهم این است که تلاش کنید ارتباط دوباره خوبی با همسرتان برقرار کنید، کلید موفقیت همین است. با همسرتان در مورد چیزهایی که از مشاجره تان یاد گرفته‌اید صحبت کنید. این کار کمک می کند تا آسیب هایی که در هنگام دعوا به شما وارد شده است ترمیم شود زیرا همیشه بعد از هر جر و بحثی آسیب هایی به جا می ماند. اگر اجازه ندهید همسرتان بداند چیزی که درموردش بگومگو کرده‌اید آزارتان داده، خشم تان در آینده چند برابر شده و ممکن است ناگهان منفجر شوید. چیزی که در موردش بحث کرده‌اید باید حل شود و اگر بحث شما نیاز دارد که بعدا پیگیری شود حتما با هم زمان مناسبی را برایش در نظر بگیرید. اگر هم فکر می کنید آنقدر مهم نیست که ادامه پیدا کند، باز هم باید هر دوی شما موافق باشید.

در مورد دعوایتان به دیگران چیزی نگویید

این طبیعی است که بخواهیم خانواده، دوستان‌ و یا هر کس دیگری که به حرف های ما گوش می دهد احساس ما را تائید کنند، اما دعوای زن و شوهری چیزی است که باید خصوصی بماند. اگر به اعتمادی که همسرتان به شما دارد ضربه بزنید هر دوی شما آسیب می بینید. اگر ماجرایی را به بیرون از چهاردیواری منزلتان ببرید دیگر نمی توانید آن را برگردانید. دیگران هم رابطه شما را قضاوت خواهند کرد و این هیچ کمکی به حل مشکلاتتان نمی کند. آنها فقط چیزهایی را می دانند که شما گفته‌اید و برای همین سختتر می توانند جور دیگری ببینند و قضاوت کنند. اگر واقعا نیاز دارید درموردش با کسی حرف بزنید، پس کسی را انتخاب کنید که کاملا به او اطمینان دارید و می تواند با توصیه های منطقی و صادقانه به شما کند.

اجازه ندهید مشکلتان مدت زیادی حل نشده بماند

دعوای زن و شوهر و اختلافاتشان هر چه بیشتر حل نشده بماند، احساس خشم و نارضایتی بیشتر خواهد شد. خشم حل نشده و احساس آزردگی التیام پیدا نکرده می تواند رشد کند و بعدها کنترل بحث هایتان را دشوارتر کند. پس بعد از دعوا بعد از اینکه خونسردی تان را به دست آوردید، موضوع را به میان بکشید و روی آن کار کنید. این وقفه خصوصاً برای مردها مفید است، چون یک مرد وقتی که کمی استراحت می کند مغزش برای مدتی از آن موقعیت رها می‌ شود سپس می تواند با ذهنی بازتر و احساسی گرم تر به موقعیت برگردد و منطقی تر باشد و راه حل را همراه با همسرش پیدا کند.

لجباز و یکدنده نباشید و عذرخواهی همسرتان را بپذیرید

عصبانیت را در دلتان نگه ندارید و همسرتان را ببخشید. اگر او صمیمانه و صادقانه از شما عذرخواهی کرد آن را بپذیرید تا احساسات منفی بیشتر از حد لازم باقی نمانند. بخشش یک رفتار بسیار خوب برای یک رابطه بلند مدت است. این را قبول کنید که هیچکس کامل نیست و اگر شما هنوز هم عصبانی و دلخورید، لجبازی شما و رد عذرخواهی تنها شرایط را بدتر کرده و مشکلات عمیق تری ایجاد می کند. رابطه زناشویی، بُرد و باخت ندارد و شما یار یکدیگر هستید.

در آینده دوباره دعواهای قبل را پیش نکشید

اگر دعوای زن و شوهر مدام یادآوری شود، ناراحتی و اختلاف هرگز پایان نیافته و زمانی برای عشق ورزیدن باقی نمی ماند. ضمنا اگر اختلافی واقعا حل شده باشد پس دلیلی ندارد دوباره بحث آن را پیش بکشید. یادآوری مداوم اختلاف‌های گذشته، رفتاری مهربانانه نیست و رابطه را خراب می کند.

بهانه نتراشید

استرس، گرمازدگی، ترافیک و …، چیزهایی نیستند که بتوانید دعوا و جر و بحث هایتان را گردنشان بیندازید. اگر برای عذر خواهی تان از کلمات «اما» و «ولی» استفاده کنید دیگر عذرخواهی نیست. اگر بابت اتفاقی که در محل کارتان افتاده ناراحت و عصبانی هستید بگذارید همسرتان را هم این را بداند نه اینکه از آن به عنوان بهانه‌ای برای دعوا استفاده کنید. معمولا آدمهایی اهل بهانه تراشی هستند که مسئولیت پذیر نیستند.

نگویید منظوری نداشتید

حرفی که زده‌اید و همسرتان را ناراحت کرده، دیگر زده شده؛ چه منظوری داشته‌اید و چه نداشته اید. پس اینکه بگویید منظوری نداشته‌اید نه تنها احمقانه است بلکه می تواند همسرتان را عصبانی کند و این اصلا راه منصفانه‌ای برای بحث و دعوا کردن نیست. ضمنا اگر بگویید منظوری نداشته‌اید یعنی آن را حل نمی کنید و ممکن است در آینده دوباره پیش بیاید.

هیچ وقت از رابطه جنسی به عنوان جبران دعوا استفاده نکنید

خیلی خوب است که جنگ و دعوا را تمام کرده‌اید اما اگر واقعا می خواهید فضا را تغییر دهید بدانید که الان وقت رابطه جنسی نیست. رابطه جنسی باید از روی عشق، صمیمیت و توجه باشد. برای اینکه یک رابطه جنسی لذت بخش و راضی کننده باشد باید زمانی انجام شود که هیجان و احساس شما مناسب آن باشد و استفاده ابزاری از رابطه جنسی تحت هر شرایطی بد است. اگر احساس می کنید نیاز دارید با نزدیک شدن به همسرتان، ارتباط صمیمی را دوباره برقرار کنید می توانید او را در آغوش بگیرید و نوازشش کنید. ممکن است گاهی رابطه جنسی به عنوان جبران دعوا مفید باشد ولی آن زمانی است که هر دوی شما واقعا آن را بخواهید.

مشکل اصلی را حل کنید

به جای اینکه ماجرای اتفاق افتاده را در سرتان مدام مرور کنید، انرژی تان را برای پیدا کردن راه حل صرف کنید. اگر مثلا به این نتیجه رسیدید که همسرتان تازگی ها فراموشکار شده با او حرف بزنید و راه حل ارائه بدهید و به او بگویید من متوجه شدم وقتی از تو می خواهم در راه برگشت به خانه چیزهایی بخری، تو فراموش می کنی، من چکار می توانم بکنم که به تو یادآوری کنم چه چیزهایی باید بخری تا تو فراموش نکنی. پس همسرتان را قضاوت نکنید، حمایتش کنید.

قهر نکنید

این خوب است که بعد از دعوا مدتی در سکوت و آرامش باشید، اما نادیده گرفتن همسرتان و قهر کردن فقط آزردگی‌ و خشم را بیشتر می کند و او احساس می کند می خواهید تنبیهش کنید. قهر کردن یا نادیده گرفتن طرف مقابل نوعی سوء استفاده عاطفی است که بی‌احترامی، خوار و خفیف کردن و دغل کاری نیز محسوب می شود. شما می توانید با همسرتان با احترام و نیکی نیز رفتار کنید و در عین حال به او توضیح دهید که به زمانی برای آرام شدن نیاز دارید تا بتوانید منطقی تر فکر و گفتگو کنید.

خودتان را سرزنش نکنید

نباید خودتان را سرزنش کنید چون اعتماد بنفستان و احترامی که برای خود قائلید لطمه خواهد خورد. دو نفر لزوما قرار نیست مثل هم باشند، بلکه مهم این است که هر دوی شما با کشف چیزهایی که برای طرف مقابل مهم است به هم نزدیک‌تر شوید.

از واژه ها و عبارات نامناسب استفاده نکنید

وقتی با همسرتان صحبت می کنید تا اختلاف تان را بررسی و حل کنید از کلمات و عبارت های نامناسب برای خطاب کردن او استفاده نکنید و او را نرنجانید. بهتر است جملاتی که استفاده می کنید ساده و قابل فهم باشد.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰


عوارض کمبود خواب در روابط جنسی

کمبود خواب می تواند بر روی تصمیمات، رفتار و حالات انسان به شدت موثر باشد. بدون شک، اگر شما کمبود خواب داشته باشید توانایی تفکر شما به سرعت کاهش یافته و نمی توانید به بهترین شکل فکر کنید. برای جبران این مشکل که در بازه ای رخ می دهد باید کمی استراحت کنید و زیاد مواد کافئین دار ننوشید و در دفتر به مدت ۸ ساعت مشغول بکار باشید و سپس به خانه بروید و استراحت کنید .
در کل ما انسان ها اغلب خوابیدن را در اولویت قرار نمی دهیم و این یک حقیقت ناخوشایندی است که می تواند تاثیر منفی در زندگی ما داشته باشد و این تاثیرات نیز در روابط زناشویی شما موثر خواهند بود .

بسیاری از مطالعات بر روی عوارض کمبود خواب که می تواند برای فیزیک و روان انسان موثر باشد، صورت گرفته است و با اینکه قسمتی از روز ما به روابط عاشقانه خود می پردازیم ولی اگر کمبود خواب داشته باشید می تواند در روابط بسیار موثر باشد و تاثیرات وحشتناکی خواهد داشت و می تواند منجر به برخی مسائل شود که در برخی حالات ممکن است جبران ناپذیر باشند.

در ادامه این بخش از مجله جشن عروسی قصد داریم برای شما عوارض کمبود خواب که می تواند در رابطه جنسی و زناشویی موثر باشد را ذکر کنیم.

– تصمیم گیری بدون تفکر

کنترل کردن خودمان یکی از عواملی است که در تصمیمات هر روزمان موثر است و تحقیقات نشان داده اند که با خواب کم این قدرت در شخص کاهش می یابد و باعث افزایش عصبانیت و خصومت های شخصی می شود که این نیز می تواند هم در روابط محل کار باشد و هم در خانه. بنابراین توصیه می شود حداقل ۷ ساعت در روز بخوابید تا دچار این مشکل نشوید.

– کاهش میل جنسی و روابط زناشویی

مطالعات نشان داده اند که از جمله عوارض کمبود خواب این است که هم در آقایان و هم در خانم ها باعث کاهش سطح تستوسترون می شود. کمبود خواب نیز می تواند باعث کاهش میل جنسی و همچنین می تواند منجر به برخی اختلالات عملکرد جنسی شود. تاثیرات زیاد کمبود خواب می تواند شامل خستگی زیاد، انرژی کم و خواب آلودگی باشد که موارد گفته شده می توانند بر روی میل جنسی افراد موثر باشند. توصیه می شود برای جلوگیری از این مشکل ۱۰ دقیقه به مدیتیشن بپردازید.

– کاهش جذابیت

شریک زندگی شما به دلایل زیادی اعم از زیبایی شما، با شما عروسی کرده است. در حالی که گرایش انسان ذاتاً به دنبال زیبایی و جذابیت است و پس از گذر زمان این ویژگی نیز مهم نخواهد بود. زمانیکه که ما احساس سلامتی می کنیم، بیشتر احساس جذابیت و اعتماد به نفس بهمان دست می دهد. در حقیقت این ها خصوصیت های جدایی ناپذیر هر یک از ما انسان ها هستند.

– عدم قدردانی و افزایش خودخواهی

کمبود خواب می تواند در خودخواهی ما انسان ها موثر باشد. سعی کنید این را فراموش نکنید که اگر در هر حالی که همسر شما یک کار خوبی برای شما انجام داد باید از او تشکر کنید تا بتوانید به او بیشتر نزدیک شوید و هم از زحماتش سپاسگزار باشید.
گفتن کلمه ممنونم به همسرتان کار سختی نیست و برای بیان آن نیاز به کار کردن های سخت و وقفه نیست و می توانید هر چه ساده تر به همسرتان بگویید.

– کاهش تحمل و افزایش خصومت و کینه

هنگامی که شما کمبود خواب دارید، این همانند نگاه کردن دنیای اطرافتان با یک عینک دودی و تیره است و به نحوی که شما قادر به مشاهده کامل دنیای اطراف خود نخواهید بود. در هر رابطه ای ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد و با این حال، اگر شما کمی استراحت کنید و کمبود خواب نداشته باشید از هرگونه اختلال و خصومت در امان خواهید بود. پس توصیه می شود که به اندازه کافی بخوابید تا روابط عاشقانه شما با همسرتان پابرجا بماند.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

راهنمای سفر به کیش برای ماه عسل

توریستی ترین جزیره ایران کیش است، جزیره‌ای با غروب های دل انگیز و سواحل مرجانی. می‌توان پاساژگردی کرد و وقتی خسته شدید خودتان را به ساحل کیش و دریای آبی اش بسپارید. می توانید به دیدن دلفین ها و لاک پشت هایش بروید و از دیدن آنها که فارغ شوید. در ساحل بی انتهایش دوچرخه سواری کنید یا با کشتی بروید وسط آب و نفهمید که زمان چه طور می گذرد. سفر به کیش به دلیل تفریحات آبی متنوع، انتخاب بسیاری از عروس و داماد ها برای سفر ماه عسل است. با راهنمای گردشگری سفر به کیش در مجله عروسی همراه باشید.

سواحل مرجانی

کیش در جنوبی ترین مناطق کشور قرار دارد و همانطور که می دانید این مناطق مثل همه نقاط دیگر استان هرمزگان تابستان های گرم مرطوب و زمستان های مطلوبی دارند. بنابراین می توان گفت بهترین زمان برای سفر به کیش برای ماه عسل میانه های پاییز تا اواخر زمستان است. البته تا اواسط اردیبهشت هم می توان از آب و هوای مطبوع آن لذت برد. به نوعی این جزیره دارای تابستان های گرم و زمستان های ملایم و کوتاه است.

بی شک یکی از مهم ترین جذابیت های هر جزیره‌ای سواحل آن محسوب می شوند. جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. ساحل مرجانی کیش در بخش شرقی جزیره واقع شده است و یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه های آن به شمار می رود.

ساخت آلاچیق و ایجاد محوطه و امکانات مناسب لذت گشت‌ و گذار در این مکان را چندین برابر کرده است. همچنین مرکز تفریحات دریایی با فراهم کردن امکان پرداخت به ورزش ها و تفریحاتی مانند جت اسکی، غواصی، بانانا و شاتل می تواند اوقات فراغت فراموش نشدنی را برایتان رقم بزند.

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی یکی از توابع کیش به شمار می رود که در میان جاذبه های برتر آن قرار دارد. این جزیره چه از نظر تاریخی چه از نظر طبیعی از جایگاه خوبی برخوردار است. هندورابی حدود ۲۸ کیلومتر از کیش فاصله دارد اما مطمئن باشید ارزش وقت گذاشتن را دارد. جمعیت بسیار کمی در این مکان زندگی می کنند که در روستایی به نام هندرابی ساکن هستند و از طریق صید ماهی گذران زندگی می کنند.

در نزدیکی روستای هندرابی می توانید آثار مخروبه قریه‌های «الدورات» و «الصراه» را تماشا کنید که از زمان های دور به جا مانده‌اند. در سده نهم هجری پرتغالی ها در این جزیره حضور داشتند که امروزه می توان آثار آن را مشاهده کرد. هنگام سفر به این جزیره حتما مواد خوراکی و آب‌ آشامیدنی به همراه داشته باشید. در ضمن سیستم برق کشی وجود ندارد بنابراین اگر قصد دارید شب را در این مکان سپری کنید حتما وسایل روشنایی تهیه کنید.

شهر حریره

شهر تاریخی حریره که قدمت آن به سده های ۵ تا ۱۰ هجری قمری باز می‌گردد، در شمال جزیره کیش قرار دارد و روزگاری یکی از شهرهای پررونق این ناحیه به شمار می رفت. محوطه باستانی حریره مجموعه‌ای متشکل از نقاط ساحلی، خانه های اعیانی، حمام، مسجد و قنات‌های قدیمی است. این شهر قدیمی در شمال جزیره کیش قرار دارد و در سال ۱۳۷۶ به فهرست آثار ملی ایران اضافه شد. اگر به مناطق تاریخی علاقه‌مند هستید در سفر به کیش حتما از این مکان دیدن کنید.

کشتی یونانی

کشتی یونانی یکی از جاذبه های گردشگری کیش و هم چنین نماد این جزیره محسوب می شود. کشتی مذکور در سواحل همیشه نیلگون جزیره کیش به گل نشست. با وجود تلاش های بسیار اما نتوانستند کشتی را از گل بیرون بکشند بنابراین آن را به آتش کشیدند. امروزه بقایای این کشتی به خصوص در غروب آفتاب به یکی از پرطرفدارین سوژه های عکاسی در میان گردشگران تبدیل شده است.

همچنین می‌توانید چند ساعتی از اوقات فراغت تان را در پارک ساحلی کشتی یونانی سپری کنید که دارای امکاناتی همچون رستوران، کافه تریا و کرایه دوچرخه است. به علاوه می توانید با شرکت در تورهای غواصی از تماشای فضای درونی کشتی و گشت و گذار در آن لذت ببرید.

پارک ساحلی میر مهنا

پارک ساحلی میر مهنا در ساحل شمال و شمال غربی جزیره واقع شده و همه روزه میزبان گردشگران زیادی است. اسکله‌ی تفریحی میرمهنا یکی از جاذبه‌های پارک به شمار می‌رود که اگر به ماهیگیری علاقه مند باشید از حضور در آن لذت زیادی خواهید برد. مسیرهای پیاده‌روی متنوع، بازارهای خرید، مسیر دوچرخه‌سواری، انواع بوفه و چایخانه و زمین بازی کودکان از جمله ویژگی های مهم پارک هستند.

قلعه وحشت

اگر عاشق ترسیدن و هیجان ناشی از آن هستید به هیچ وجه نباید فرصت حضور در قلعه وحشت کیش را از دست بدهید. با تهیه بلیت می‌توانید قدم به مکانی ترسناک و مملو از اتفاقات ریز و درشت این چنینی بگذارید.

سعی کنید برای چند ساعتی هم که شده از فضای عاشقانه و پر از آرامش سواحل و پارک های کیش فاصله بگیرید و تجربه‌ای کاملا متفاوت داشته باشید. همین بس که یکی از آیتم های این نوع تورها دنبال کردن شما با ظاهری ترسناک و اره برقی به دست است که ناخودآگاه شما را به فرار وا می دارد. خوشبختانه بلیت این سرگرمی نسبت به دیگر جاذبه های سفر به کیش قیمت منطقی دارد.

آب انبار

هنگامی که برای اولین بار آب انبارهای کیش را ببینید بدون شک معماری متداول در شهر یزد را در نظرتان زنده خواهد کرد. این آب انبار با معماری جالب توجه دارای دو گنبد و پنج بادگیر در اطراف آن ها است که وظیفه ورود و خروج هوا و خنک کردن آب درون آب‌انبار را به عهده دارند.

شهر زیر زمینی کاریز

در گذشته عمده آب شرب مردم جزیره از قنات‌ها تامین میشد. قنات قدیمی کیش که قدمتی بیش از ۲۵۰۰ سال دارد، گرچه به عظمت قنات‌های نقاط کویری ایران نیست، اما از نظر مهندسی یکی از پیشرفته ترین قنات های ایران در زمان خود به شمار می‌رفت.

امروزه آب آشامیدنی جزیره از طریق لوله کشی تامین می شود، بنابراین در حرکتی هوشمندانه این قنات ها را تغییر کاربری داده‌ و به شهری زیرزمینی و تفریحی تبدیل کرده‌اند. شهر زیرزمینی کاریز بیش از ۱۰,۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. عمق آن به ۱۶ متر و ارتفاع از کف تا سقف آن به ۸ متر می رسد. با مشاهده دیواره ها و سقف کاریز می توان صدف ها، مرجان ها و سنگواره های قدیمی را که قدمتی بین ۲۷۰ تا ۵۷۰ میلیون سال دارند، تماشا کرد.

پاراسل سواری

پاراسل نوعی چتر است که می توان به صورت یک نفره یا حداکثر سه نفره از آن استفاده کرد. این چترها به قایقی موتوری وصل می‌شوند، بنابراین با حرکت کردن قایق و به جریان در آمدن هوا چتر به پرواز در می‌آید و گاهی تا ارتفاع ۳۰۰ متری هم بالا می‌رود. البته اگر از ارتفاع می ترسید یا سابقه‌ی بیماری قلبی دارد، به هیچ وجه آن را توصیه نمی‌کنیم. با این وجود به خصوص هنگام به پرواز درآمدن در دل همه کمی ایجاد ترس می کند، اما پس از اوج گرفتن بدون شک از آرامشی که تجربه‌ خواهید کرد، پشیمان نمی شوید.

اسکله تفریحی کیش

اسکله‌ی تفریحی کیش با ساختاری چوبی احداث شده است و همانطور که از اسمش مشخص است، اختصاص به تفریح و سرگرمی دارد. باشگاه بولینگ، سینما ۴ بعدی، کلوپ تفریحات دریایی، کافه‌ها، رستورانها و مراکز تفریحی دلیلی بر این ادعا هستند. این اسکله اغلب جوانان را به سمت خود جذب می‌کند. تماشای دریا، غروب آفتاب، لاک پشت های دریایی و دلفین ها، پرندگان دریایی و به خصوص ماهیگیری از جمله جذاب ترین تفریحاتی هست که می توانید در سفر به کیش به آنها بپردازید.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین مدل های کیک شکلاتی عروسی

برگزاری مراسم عروسی پراسترس و پرهیجان است و معمولا زمانی این استرس بیشتر می شود که قرار است در مورد تدارکاتی مثل غذا و خوراکی جات به خصوص کیک عروسی تصمیم گیری کنیم. از آن جایی که مراسم کیک یکی از برنامه های مرسوم در جشن عروسی است  بنابراین انتخاب یک کیک مناسب، زیبا و شیک اهمیت زیادی دارد. کیک عروسی باید طعم و عطری خاص و دکور جذابی داشته باشد و بعد از برش به همه مهمانان قسمت های مساوی و با کیفیتی برسد.

زمانی که می خواهید مدل کیک عروسی خود را انتخاب کنید، همه چیز را به قناد نسپارید! قبل از هر چیزی در اینترنت گشت بزنید و مدل های موردعلاقه خود را انتخاب کنید، سپس روزی را تعیین کرده و با قناد خود یک جلسه بگذارید و عکس های کیک موردنظر خود را به او نشان دهید. یادتان باشد هرچه کیک شلوغ تر و پر از تزیینات در نظر بگیرید قطعا هزینه های گزاف بیشتری را باید بابت آن پرداخت کنید. ارزانترین راه برای تزیین کیک استفاده از میوه و گل بوده و بهترین زمان برای سفارش کیک عروسی دو تا سه ماه مانده به مراسم عروسی است.

معمولا همه کیک عروسی ها، خامه ای و سفید رنگ هستند اما در این مطلب از مجله عروسی قصد داریم چند کیک شکلاتی عروسی را نشان دهیم که خیلی شیک هستند. پس با ما همراه باشید تا از این مدل ها برای کیک عروسی تان ایده بگیرید.

کیک شکلاتی عروسیکیک شکلاتی عروسیکیک شکلاتی عروسیکیک عروسیکیک عروسیکیک عروسی شکلاتیکیک عروسی شکلاتی

  • جشن عروسی