عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

انواع مدل سبیل مردانه معروف

هیچ چیز نمی تواند به اندازه یک سبیل چهره یک مرد را تغییر دهد. هر مردی در طول زندگی خود حداقل یکبار هم که شده یک مدل سبیل مردانه عجیب غریب و خاص می گذارد. اخیراً سبیل در مد هم رواج بسیاری پیدا کرده است و مدل های خلاقانه ای را به وجود آورده است. از هنرمندانی که در صنعت موسیقی در کشورمان فعالیت می کنند، تا بازیگران هالیوودی، هر کدام مدل خاصی از سبیل دارند و حتی این سبیل جزئی از هویت آن ها را نیز شکل داده است. مدل های مختلفی از سبیل وجود دارد که می تواند چهره شما را از صفر به صد تغییر دهد. در ادامه مجله جشن عروسی همراه باشید تا چندین سبیل مردانه مشهور و جذاب را به شما معرفی کنیم.

سبیل شورونسبیل شورون (Chevron)

شهرت این مدل در میان هنرمندان از طریق بازیگری مشهور آمریکایی تام سلک Tom Selleck به وجود آمد. رشد این سبیل ممکن است چند ماه طول بکشد. این نوع سبیل نه کاملا، اما نسبتا مرتب و منظم است و از پریشانی و آشفتگی دور است و بر خلاف ظاهر زمخت خود چهره ای آرام و مردانه به وجود می آورد. نکته مهم در مورد این سبیل مردانه این است که باید در نظر بگیرید که مدل موی شما با این مدل هماهنگ باشد و از آن نمی توان با هر مدل مویی استفاده کرد. هم چنین مدل شورون برای کسانی که جنس موی سبیل آن ها صاف است توصیه می شود.

سبیل والروس

سبیل والروس

این سبیل به قدری خاص است که نمی توانیم هدف آن را تنها در افزایش جذابیت چهره بیابیم. این مدل در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم شهرت بسیاری داشت. برای ساختن این مدل باید مدتی در حدود ۵ ماه صبر کنید. البته مدت هایی که برای رشد هر مدل بیان می شود، برای هر شخص متفاوت و بسته به سرعت رشد موهای صورت افراد مختلف است. بعد از حدود ۵ ماه سبیل والروس شروع به بلند شدن و آویزان شدن می کند و شکل اصلی خود را به دست می آورد. علت اینکه نام سبیل به نام والروس (شیر ماهی) است این است که شیر ماهی نیز مویی به این شکل بر روی صورت خود دارد.

سیبیل

سبیل قلمی

شیوع این سبک از زمانی شروع شد که هنرمندان هالیوودی همچون کلارک گیبل Clark Gable و ارول فلین Errol Flynn از این مدل استفاده کردند. برای گذاشتن این مدل از سبیل به کمتر از یک ماه زمان نیاز است. البته این نوع سیبیل نیاز به مراقبت و اصلاح همیشگی و مداوم دارد. این نوع سبیل به این دلیل به نام سبیل قلمی معروف است که ضخامت آن مانند یک قلم کم است و شکلی صاف دارد.

سبیل چخماقیسبیل چخماقی

سبیل چخماقی یکی از مشهور ترین مدل های سبیل است. در انتهای دو سر این مدل خمیدگی قابل توجهی به سمت بالا وجود دارد و همین خمیدگی این مدل را متمایز می کند. امروزه استفاده از این نوع از سبیل دوباره رواج پیدا کرده است و با ست کردن آن با مدل های موی جدید از شکل کلاسیک آن خارج شده و به مد بی نظیری تبدیل شده است. البته خمیدگی دو سر این مدل به خودی خود و یا به فرمان خدا شکل نمی گیرد، بنابراین اگر دوست دارید این مدل را امتحان کنید باید از واکس مو برای حالت دادن سبیلتان استفاده کنید. پیشنهاد می شود برای این کار از واکس های مات استفاده کنید و واکس موی براق را به کار نبرید.

  • ۹۷/۰۹/۰۹
  • جشن عروسی

نظرات (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • عکس باز نمیکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی