عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

جدیدترین مدل های کیک شکلاتی عروسی

برگزاری مراسم عروسی پراسترس و پرهیجان است و معمولا زمانی این استرس بیشتر می شود که قرار است در مورد تدارکاتی مثل غذا و خوراکی جات به خصوص کیک عروسی تصمیم گیری کنیم. از آن جایی که مراسم کیک یکی از برنامه های مرسوم در جشن عروسی است  بنابراین انتخاب یک کیک مناسب، زیبا و شیک اهمیت زیادی دارد. کیک عروسی باید طعم و عطری خاص و دکور جذابی داشته باشد و بعد از برش به همه مهمانان قسمت های مساوی و با کیفیتی برسد.

زمانی که می خواهید مدل کیک عروسی خود را انتخاب کنید، همه چیز را به قناد نسپارید! قبل از هر چیزی در اینترنت گشت بزنید و مدل های موردعلاقه خود را انتخاب کنید، سپس روزی را تعیین کرده و با قناد خود یک جلسه بگذارید و عکس های کیک موردنظر خود را به او نشان دهید. یادتان باشد هرچه کیک شلوغ تر و پر از تزیینات در نظر بگیرید قطعا هزینه های گزاف بیشتری را باید بابت آن پرداخت کنید. ارزانترین راه برای تزیین کیک استفاده از میوه و گل بوده و بهترین زمان برای سفارش کیک عروسی دو تا سه ماه مانده به مراسم عروسی است.

معمولا همه کیک عروسی ها، خامه ای و سفید رنگ هستند اما در این مطلب از مجله عروسی قصد داریم چند کیک شکلاتی عروسی را نشان دهیم که خیلی شیک هستند. پس با ما همراه باشید تا از این مدل ها برای کیک عروسی تان ایده بگیرید.

کیک شکلاتی عروسیکیک شکلاتی عروسیکیک شکلاتی عروسیکیک عروسیکیک عروسیکیک عروسی شکلاتیکیک عروسی شکلاتی

  • ۹۷/۰۶/۰۶
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی