عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰


عوارض کمبود خواب در روابط جنسی

کمبود خواب می تواند بر روی تصمیمات، رفتار و حالات انسان به شدت موثر باشد. بدون شک، اگر شما کمبود خواب داشته باشید توانایی تفکر شما به سرعت کاهش یافته و نمی توانید به بهترین شکل فکر کنید. برای جبران این مشکل که در بازه ای رخ می دهد باید کمی استراحت کنید و زیاد مواد کافئین دار ننوشید و در دفتر به مدت ۸ ساعت مشغول بکار باشید و سپس به خانه بروید و استراحت کنید .
در کل ما انسان ها اغلب خوابیدن را در اولویت قرار نمی دهیم و این یک حقیقت ناخوشایندی است که می تواند تاثیر منفی در زندگی ما داشته باشد و این تاثیرات نیز در روابط زناشویی شما موثر خواهند بود .

بسیاری از مطالعات بر روی عوارض کمبود خواب که می تواند برای فیزیک و روان انسان موثر باشد، صورت گرفته است و با اینکه قسمتی از روز ما به روابط عاشقانه خود می پردازیم ولی اگر کمبود خواب داشته باشید می تواند در روابط بسیار موثر باشد و تاثیرات وحشتناکی خواهد داشت و می تواند منجر به برخی مسائل شود که در برخی حالات ممکن است جبران ناپذیر باشند.

در ادامه این بخش از مجله جشن عروسی قصد داریم برای شما عوارض کمبود خواب که می تواند در رابطه جنسی و زناشویی موثر باشد را ذکر کنیم.

– تصمیم گیری بدون تفکر

کنترل کردن خودمان یکی از عواملی است که در تصمیمات هر روزمان موثر است و تحقیقات نشان داده اند که با خواب کم این قدرت در شخص کاهش می یابد و باعث افزایش عصبانیت و خصومت های شخصی می شود که این نیز می تواند هم در روابط محل کار باشد و هم در خانه. بنابراین توصیه می شود حداقل ۷ ساعت در روز بخوابید تا دچار این مشکل نشوید.

– کاهش میل جنسی و روابط زناشویی

مطالعات نشان داده اند که از جمله عوارض کمبود خواب این است که هم در آقایان و هم در خانم ها باعث کاهش سطح تستوسترون می شود. کمبود خواب نیز می تواند باعث کاهش میل جنسی و همچنین می تواند منجر به برخی اختلالات عملکرد جنسی شود. تاثیرات زیاد کمبود خواب می تواند شامل خستگی زیاد، انرژی کم و خواب آلودگی باشد که موارد گفته شده می توانند بر روی میل جنسی افراد موثر باشند. توصیه می شود برای جلوگیری از این مشکل ۱۰ دقیقه به مدیتیشن بپردازید.

– کاهش جذابیت

شریک زندگی شما به دلایل زیادی اعم از زیبایی شما، با شما عروسی کرده است. در حالی که گرایش انسان ذاتاً به دنبال زیبایی و جذابیت است و پس از گذر زمان این ویژگی نیز مهم نخواهد بود. زمانیکه که ما احساس سلامتی می کنیم، بیشتر احساس جذابیت و اعتماد به نفس بهمان دست می دهد. در حقیقت این ها خصوصیت های جدایی ناپذیر هر یک از ما انسان ها هستند.

– عدم قدردانی و افزایش خودخواهی

کمبود خواب می تواند در خودخواهی ما انسان ها موثر باشد. سعی کنید این را فراموش نکنید که اگر در هر حالی که همسر شما یک کار خوبی برای شما انجام داد باید از او تشکر کنید تا بتوانید به او بیشتر نزدیک شوید و هم از زحماتش سپاسگزار باشید.
گفتن کلمه ممنونم به همسرتان کار سختی نیست و برای بیان آن نیاز به کار کردن های سخت و وقفه نیست و می توانید هر چه ساده تر به همسرتان بگویید.

– کاهش تحمل و افزایش خصومت و کینه

هنگامی که شما کمبود خواب دارید، این همانند نگاه کردن دنیای اطرافتان با یک عینک دودی و تیره است و به نحوی که شما قادر به مشاهده کامل دنیای اطراف خود نخواهید بود. در هر رابطه ای ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد و با این حال، اگر شما کمی استراحت کنید و کمبود خواب نداشته باشید از هرگونه اختلال و خصومت در امان خواهید بود. پس توصیه می شود که به اندازه کافی بخوابید تا روابط عاشقانه شما با همسرتان پابرجا بماند.

  • ۹۷/۰۶/۲۳
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی