عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

چند نکته در مورد گریم داماد

چندین نکته کلیدی در مورد گریم داماد هست که در آرایشگاه ها برای آقا داماد ها باید رعایت شود. برای دانستن این نکات با مجله عروسی همراه باشید.

زیرسازی گریم داماد

زیرسازی گریم داماد کار بسیار مهم و واجبی است. برای زیرسازی پوست جهت گریم ابتدا باید پوست را کاملأ تمیز کرد که برای پوست های چرب از پنبه آغشته به آب و الکل و برای پوست های خشک از شیر پاک کن استفاده شود. سپس سطح پوست را با پودر فیکساتور به وسیله فرچه گریم پوشش داده می شود.

فون گریم

هر گریموری که می خواهد کار تمیز و پایدار ارائه دهد باید بداند که فون خوب زدن ۵۰‎٪ این کار را انجام می دهد. زیرا اگر فون زدن را ساده بگیرد و خوب انجام ندهد، هر قدر هم که گریم خوب انجام شده باشد کار ناقص حساب می شود و زود از بین می رود. پس فون را باید بسیار با دقت و خوب انجام داد. سپس با پودر فیکساتور خیلی خوب پوشش داد تا کاملأ فیکس شود.

ابرو

عامل شخصیت در چهره ابرو می باشد. یعنی با فرم و مدل ابرو می توان چهره را مهربان، خشن، عصبانی، غمگین، بی تفاوت و غیره نشان داد. پس در فرم ابرو دقت شود.

فرم بینی

برای بینی های بزرگ بهتر است کنار بینی سایه تیره بخورد که سایز بینی کوچکتر شود.

فرم صورت

برای صورت های تپل بهتر است که روی لپ ها از رنگ و سایه تیره استفاده شود که فرم صورت به صورت استخوانی نزدیکتر شود و در صورت های لاغر بر عکس، یعنی از سایه روشن استفاده شود که صورت پر تر دیده شود.

فصل عروسی

گریم داماد با توجه به فصل عروسی انجام می شود، چون شرایطی مانند بارش باران، شرجی بودن، گرما، تعریق، میزان استرس و حتی سرد بودن هوا در استفاده از مواد مصرفی برای گریم بسیار موثراست. پس لذا نمی توان از همان لاتکس، کرم گریم و فیکساتوری که در زمستان و یا هوای شرجی استفاده می شود در گرما و شرایط تعریق زیاد استفاده کرد.

نوع مواد مصرفی و رنگ پوست داماد و تم روشن و یا تیره را براساس فصل و رنگ لباس داماد استفاده می کنند نه به دلخواه گریمور و یا هرآنچه که داماد مد نظر داشته باشد. برای مثال نمی توان در زمستان با کت و شلوار سفید رنگ گریم روشن و سفید به اصطلاح whiteوRose استفاده نمود.

اصلاح صورت داماد

در ارتباط با اصلاح داماد باید یک هفته قبل از مراسم کوتاهی مو انجام شود تا با ۲ الی ۳ بار استحمام جا بیفتد و خودش را نشان دهد و فقط در روز مراسم مرتب کردن، آنکارد خط ریش و پشت گردن انجام شود تا زیباتر و بهتر شود.

  • ۹۷/۰۸/۱۲
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی