عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

لحظاتی که در عکس و فیلم جشن عروسی باید ثبت شود

برخی از لحظات در جشن عروسی ها وجود دارند که حتما باید آنها را ثبت کرد. با این مقاله از مجله عروسی همراه باشید تا با لحظه های ماندگار و خاطره انگیز در عکس و فیلم جشن عروسی بیشتر آشنا شوید.

لحظه خداحافظی

لحظاتی که عروس با اعضای خانواده خود خداحافظی می کند، خصوصا خداحافظی او با پدرش و هم چنین لحظات خداحافظی داماد با پدر و مادرش جزو مهمئترین دقایقی هستند که باید در عکس ها و فیلم جشن عروسی ثبت شوند. البته نباید این لحظات ساختگی و کارگردانی شده باشند زیرا این یک فیلم هنری نیست بلکه ثبت لحظات واقعی زندگی است و هرچقدر واقعی تر و طبیعی تر باشد ارزشمند تر است.

عروس در اتاق خصوصی خودش

این یک سکانس نوستالژیک است که در بسیاری از کشورها در فیلم عروسی جایگاه ویژه ای دارد. با عروس در اتاقش، اتاقی که در آن بزرگ شده و روزهای نوجوانی خود را در آن گذرانده، یک مصاحبه کوتاه انجام می شود و او درباره وسایل اتاقش، عروسک هایش، تزئینات، کتاب ها، میز تحریر و هرآنچه که برایش ارزشمند است توضیحات کوتاهی می دهد و با اتاق خود خداحافظی می کند. البته بهتر است از روز قبل این اتاق مرتب و منظم شود.

حضور داماد در جمع دوستانش

یکی از جالب ترین سکانس های فیلم عروسی و هم چنین خاطره انگیزترین عکس هایی که لبخند بر لب هر بیننده ای خواهد نشاند، لحظه حضور داماد در جمع دوستانش در آخرین دقایق دوران مجردی اش است. این سکانس باید در یک جای خلوت و بدون موسیقی باشد. شوخی ها، خاطره ها، نظراتی که دوستان درباره او می دهند و خلاصه همه چیز عالی و خاطره انگیز است. این لحظات را از دست ندهید و آنها را ثبت کنید. باز هم تاکید می کنیم که زیبایی این لحظات در طبیعی بودن آنهاست.

مهمانان ویژه تان

دوستانی که از راه دور مثلاً از شهرهای دیگر و یا از خارج از کشور آمده اند و سالها است که آنها را ندیده اید و شاید تا سالها بعد هم نبینید، سالمندان فامیل و بزرگترها، همکاران و اشخاص مهمی که به عروسی شما آمده اند، همگی به نوعی مهمانان ویژه شما محسوب می شوند که در مهم ترین شب زندگی تان در کنار شما حضور یافته اند. شاید دیگر چنین فرصتی در زندگی تان تکرار نشود که این افراد را دور هم جمع کنید. بنابراین لیست آنها را به سرپرست تیم عکاسی و فیلم برداری عروس تان بدهید و تاکید کنید که از شما وقتی که در کنار آنها هستید عکس و فیلم بیشتری تهیه کنند.

پشت صحنه و اتفاقات خاطره انگیز

در تمام جشن های عروسی اتفاقاتی پیش می آید که غیر قابل پیش بینی و خارج از کنترل هستند. مثلا بارش برف یا باران، تغییرات آب و هوایی، قطع شدن برق و غیره. به جای اینکه مضطرب، نگران و یا عصبانی شوید بهتر است این وقایع را بپذیرید و سعی کنید به آن به چشم یک خاطره نگاه کنید. از تیم فیلم برداری و عکاسی بخواهید این لحظات را برایتان ثبت کنند. هم چنین پشت صحنه ها و لحظاتی که عروس و داماد بدون توجه به دوربین ها در حال صحبت و شوخی و خنده با یکدیگر یا با مهمانان هستند جزء زیباترین لحظات عروسی است. این لحظات را حتما ثبت کنید چرا که در آینده جزو خاطره انگیز ترین تصاویر زندگی شما خواهند شد.

  • ۹۷/۰۶/۰۶
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی