عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰


ترکیب رنگ مناسب با لباس مجلسی زرد

رنگ زرد جزو دسته رنگ های گرم محسوب می شود. این رنگ از درخشندگی زیادی برخوردار است و انرژی و تحرک زیادی دارد و توجه ها را به خودش جلب می کند. در این مطلب از مجلهجشن عروسی به معرفی مناسب ترین ترکیب رنگ برای لباس مجلسی زرد خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

همیشه دقت داشته باشید که کمرنگی و پر رنگی رنگ ها حس های متفاوتی رو می تواند القا کند. برای همین شما باید به تیرگی و روشنی رنگ ها هم علاوه بر ترکیبشان، دقت کنید و بر اساس محل و مجلس مورد نظر آنها را انتخاب کنید.

رنگ بنفش

رنگ بنفش مکمل رنگ اصلی زرد است و این ترکیب در کنار هم ترکیب رنگ کاملی را ایجاد می کند. این رنگ ها در کنار هم می توانند خیلی زیبا جلوه کنند ولی این بستگی به نظر شما دارد که در کجای لباستان از این رنگ ها کنار هم استفاده کنید.

رنگ صورتی

رنگ زرد در کنار رنگ صورتی به شکلی عمل می کند که باعث درخشندگی بیشتر رنگ صورتی میشود. هر چی لباس مجلسی زرد شما به سمت زرد روشنی باشد خاصیت رنگ سفید را پیدا می کند و باعث می شود رنگ کناریش بیشتر و مهم تر جلوه کند.

رنگ سبز

رنگ زرد و سبز هم می تواند ترکیبش هم به شما حس شادی و گرما و تحرک را القا کند.

رنگ آبی

یکی از بهترین ترکیب رنگ هایی که می شود برای لباس مجلسی زرد ایجاد کرد، ترکیب رنگ زرد و آبی است. این رنگ ها در همه حالت های رنگی در کنار هم زیبا جلوه می کنند و تضاد رنگی مناسب و متعادلی در کنار هم دارند. این به این معنی است که شما هر تناژ رنگ زرد را با هر تناژ رنگ آبی ست کنید، ترکیب رنگ زیبایی و ایجاد می کند.

رنگ سفید و مشکی

رنگ زرد را اگر در کنار رنگ سفید قرار بدهید، هر چه قدر هم که زرد روشنی باشد باز در زمینه سفید به گرمی میرود و جلب توجه می کند. شما می توانید برای این ترکیب ها از رنگ مشکی هم استفاده کنید که از درخشندگی بیش از اندازه این دو رنگ در کنار هم جلوگیری کند. رنگ مشکی می تواند توجه را به سمت رنگ سفید و زرد جلب کند که این یعنی حتی اگر یک تکه کوچک هم از رنگ زرد استفاده کنید، حتما دیده می شود.

رنگ خاکستری

در آخر هم رنگ پر کاربرد خاکستری در کنار زرد می تواند باعث شود که رنگ زرد خیلی خودش را نشان دهد. این رنگ، رنگ خنثی است و خاصیت هر دو رنگ سیاه و سفید رو دارد که باعث تمرکز روی رنگ کناریش میشود. به همین علت شما می توانید از رنگ خاکستری بسیار استفاده کنید و رنگ زرد مورد نظرتان را مثل لیمویی خردلی و … با آن ترکیب کنید.

  • ۹۷/۰۶/۰۶
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی