عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰


ارتباط با دوستان بعد ازدواج چگونه باید باشد؟

بیشتر افراد زمانی ازدواج می کنند که قبل از رفتن به محضرخانه، روابط صمیمانه‌ای را با دوستان خود تجربه کرده‌اند و حالا پس از ازدواج نمی دانند چگونه باید با دو طرف کنار آیند، به طوری که هیچکدام صدمه نبینند. خوشبختانه راهکارهایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان در این زمینه تعادل و توازن را برقرار کرد. پس برای فهمیدن نحوه ارتباط با دوستان بعد ازدواج با این مقاله از مجله عروسی همراه باشید.

پذیرش حقیقت

یکی از اولین کارهایی که برای ارتباط با دوستان بعد ازدواج باید انجام دهید، پذیرفتن حقیقت جدید زندگی تان است. به زبان ساده، حقیقت این است که همه چیز تغییر کرده است و شما اکنون زن و یا شوهری دارید که توقع دارد اولویت اول زندگی تان باشد. همچنین دوستانتان را هم دارید که می خواهند شما مانند همیشه باشید. اما خودتان این را می دانید که نمی توانید، به همین دلیل است که باید حقیقت را بپذیرید و به جای اینکه تظاهر کنید مانند سابق می توانید با همه دوستانتان باشید، شرایط را درک کرده و سعی کنید با آن کنار بیایید. همچنین اگر آشنایانی از جنس مخالف داشته باشید، پس از ازدواج باید رابطه خود را با آن ها قطع کنید.

داشتن صداقت

به محض اینکه حقیقت را پذیرفتید، لازم است با همسرتان و دوستان قدیم خود صادق باشید. بگذارید بدانند تا چه اندازه حد دوستی تان را حفظ می کنید. اگر کسی هیچگاه در حلقه دوستان نزدیکتان نبوده، شاید وقتش رسیده ارتباط‌تان را با او قطع کنید. اگر با کسی رابطه نزدیک و صمیمی داشته‌اید، بهتر است رابطه تان را کنترل کنید. بگذارید دوستانتان بدانند برنامه تان چگونه است و چه زمان در دسترس هستید و چه زمان نیستید. به آنها بفهمانید هنوز هم برای شما مهم هستند و اولویت دارند، اما همسرتان در صدر اولویت ها قرار دارد.

شما بعد از ازدواجتان هم باید ساعاتی را به خودتان اختصاص دهید. البته فراموش نکنید اولویت با خانواده است. باید برای همسر خویش هم چنین حقی را قائل شوید و اجازه دهید که او هم ساعتی از روز را به خودش اختصاص دهد. با دوره های دوستانه او مخالفت نکنید. اگر همسرتان می خواهد با دوستانش باشد به این معنا نیست که با شما به او خوش نمی گذرد. دوربودن شما هر از گاهی اصلا بد نیست. بلکه باعث می شود بیشتر قدر یکدیگر را بدانید، به این جمله به شکل کلیشه نگاه نکنید واقعا این اتفاق می افتد.

در ارتباط با دوستان بعد ازدواج اگر دوست صمیمی تان مجرد است و احساس می کنید که رفتارش بعد از ازدواج شما تغییر کرده، مدام در مورد افراد متاهل و اینکه در دام زندگی دو نفره افتاده اند، به شما کنایه می زند یا می خواهد زندگی مجردی اش را خیلی جذاب تر از آنچه که خبر دارید و تجربه کردید نشان دهد، این احتمال وجود دارد که به رابطه شما حسادت می کند. برای اینکه از تیرهای این حسادت دور بمانید، روابط تان را محدود کنید و وقتی پیش دوست تان هستید، خیلی از همسرتان تعریف و تمجید نکنید، روابط عاشقانه تان را جلوی چشم او بروز ندهید و روی ویژگی های مثبت زندگیتان تمرکز کنید.

بعضی از خانم ها یا آقایان ممکن است به دلایل متعدد دوستانشان را از نامزد یا همسرشان پنهان کنند. یک رابطه براساس اعتماد و صداقت پایه ریزی می شود و وقتی سعی کنند دوستانشان را از همسر خود پنهان کنند آن وقت رابطه به سوی دره سقوط می رود. خانم یا آقا ممکن است به خاطر اینکه تصور می کند نامزد یا هسرش ممکن است از رفتار دوستش خوشش نیاید، او را پنهان می کند. اگر نگران این باشد که همسرش چطور با دوست او برخورد می کند ممکن است تصمیم بگیرد که اصلاً او را نشان ندهد و به همسرش معرفی نکند.

اگر خانم یا آقا تصمیم بگیرد که دوستش را از همسرش پنهان کند اما همسر وی متوجه موضوع شود، همه چیز خیلی بد می شود. شنیدن اینکه چیزی در رابطه پنهان شده است اصلاً مسئله جالبی نیست چون سوالات بیشتری برای طرف مقابل پدید می آورد. رابطه ای که بر پایه اعتماد و صداقت بنا شود بسیار بهتر از رابطه ای که همه چیز در آن مخفی می شود خواهد بود. اگر متوجه شدید که نامزدتان دوستانش را از شما پنهان کند باید بفهمید که دلیل آن چیست و مشکل را حل کنید. یادتان باشد که روابط موفق همیشه بر گفتگو و اعتماد تکیه دارند. پس به راحتی با هم حرف بزنید و مطمئن باشید که اوضاع خیلی بهتر می شود.

  • ۹۷/۰۶/۰۶
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی