عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

نکات رنگ موی آقایان برای شب عروسی

آقایان هم رنگ کردن موها را دوست دارند به ویژه اگر صحبت از شب عروسی شان باشد. چه صحبت از نگه داشتن رنگ طبیعی و جوان خود و چه صحبت از امتحان رنگ های متفاوت باشد، موضوع رنگ موی آقایان روز به روز بیشتر می شود.

رنگ کردن مو تصمیم آسانی نیست. در واقع این کار، نوعی سرمایه گذاری است که زمان، تلاش و توجه می طلبد. پس دست خالی به آرایشگاه نروید و برای راهنمایی هایی که برای تصمیم درست به آنها نیاز دارید، به خواندن این مقاله از مجله عروسی بپردازید.

رنگ موی آقایان

یک آرایشگاه مردانه خوب را انتخاب کنید و کار را به آرایشگری بسپارید که موهای شما را رنگ می کند. چرا که آنها در قبال شما مسئولند و مطمئنا نمی خواهند تا زمانی که کاملا راضی باشید آنجا را ترک کنید. اما بهتر است که برای نوع رنگی که می خواهید، تا حدودی ایده مشخصی داشته باشید. به طور ایده آل تنها چند عدد عکس از رنگ مویی که دوست دارید پیدا کنید و سپس برای مشورت ابتدایی با آرایشگر خود آن ها را همراه داشته باشید.

این کار را در خانه انجام ندهید

همانطور که موهای سرتان را خودتان کوتاه نمی کنید، در مورد رنگ کردن مو هم همین تفکر را داشته باشید. آرایشگران رنگ مو حرفه ای هستند و درباره اینکه چطور رنگ را خوب دربیاورند، اطلاعات زیادی دارند. رنگ موی آقایان در سالن آرایش، ممکن است گران باشد اما مهم است که با یک آرایشگر حرفه ای مشورت کنید تا از درست بودن رنگ مویی که دارید مطمئن شوید و به موهای خود صدمه نزنید.

انتخاب رنگ مو از روی رنگ پوست

بهترین راه برای انتخاب رنگ، این است که ببینید چه چیزی به ظاهر کلی شما می آید. رنگ پوست و بازی با رنگ ها می توانند به شما نشانه هایی بدهند اما یک آرایشگر خوب می تواند به شما کمک کند با رنگ های بیشتری خوب بنظر بیایید. تفکر شما درباره استایل شخصی و سلیقه مثل اینکه برای شب عروسی تان چطور دوست دارید لباس بپوشید، می تواند رنگ انتخابی شما را مشخص کند.

رنگ موی خاکستری

رنگ موی آقایان تنها برای پوشاندن موهای خاکستری نیست و نباید هم اینطور باشد. مردان با موی خاکستری عالی به نظر می رسند. موی خاکستری، بسیار خاص و جذاب است و خودتان آن را بدست آورده اید پس آن را قبول کنید. اما اگر این رنگ مو چیزی است که به شما نمی آید بهتر است بیشتر آن را استتار کنید تا اینکه کامل بپوشانیدش. هرچه طبیعی تر این کار را انجام دهید بهتر است.

قبل رنگ استحمام نکنید

قبل اینکه به آرایشگاه موردنظر خود بروید، حمام نکنید. خودتان باید برای رنگ کردن موی خود از قبل برنامه ریخته باشید. دو یا سه روز قبل از زمان قرار خود با آرایشگر، دیگر حمام نروید. این کار به روغن های طبیعی اجازه می دهد تا روی مو و پوست سر شما شکل بگیرند و به عنوان محافظی طبیعی برای مواد شیمیایی موجود در رنگ مو استفاده می شوند.

محافظت از موها

رنگ مو می تواند باعث خشکی و صدمه به موهای شما شود. اگر موهای در حال ریزشی دارید، باید از پروسه های سنگین رنگ کردن مو دوری کرده و روشی سبک تر را در پیش بگیرید. مطمئنا به مردانی که نگران ریزش موی خود هستند، پروسه دوگانه یعنی استفاده از دکلره و بعد رنگ، توصیه نمی شود. زیرا این مواد به خودی خود می توانند باعث ریزش مو شوند.برای حفظ نرمی مو بهتر است بعد از آرایشگاه، هفته ای یکبار موهای خود را با نرم کننده شست و شو دهید.

محافظت از رنگ مو

زمانی که موهای رنگ شده شما عالی و مدنظر شما باشد، می خواهید تا زمان ممکن آن رنگ را نگاه دارید. رنگ خوب به مراقبت خانگی مناسب برای باقی ماندن نیاز دارد. باید از شامپوهایی استفاده کنید که مخصوص موهای رنگ شده طراحی شده اند، شامپوهایی که طراوت رنگ مو را نگه داشته و در برابر کم رنگ شدن و پاک شدن، از آن محافظت می کنند. مطمئن شوید شامپوهایی که استفاده می کنید بدون سولفات باشد.

  • ۹۷/۰۴/۲۹
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی