عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

ست کردن اکسسوری لباس مجلسی بنفش

اگر برای مهمانی یا لباس نامزدی تصمیم دارید از لباس مجلسی بنفش استفاده کنید ایده بسیار خوبی است زیرا رنگ بنفش رنگ سال ۲۰۱۸ است حتی برخی از کارشناسان مد و فشن عقیده دارند که رنگ بنفش یک رنگ اشرافی است. در این مقاله از مجله عروسی قصد داریم به ست کردن اکسسوری های لباس مجلسی بنفش بپردازیم پس با ما همراه باشید.

لباس مجلسی بنفش

وقتی صاحب یک لباس مجلسی بنفش هستید ممکن است رنگ تند و درخشش زیبای آن شما را از یک نکته خیلی مهم منحرف کند و آن این است که شما به کفشی احتیاج دارید که با این لباس زیبا همخوانی داشته باشد. اما نگران نباشید زیرا رنگ بنفش را می توان هم با رنگ های خنثی و هم با برخی رنگ های شاد و تند به راحتی ست کرد. بنابراین هم خانم هایی که سبک های کلاسیک و رسمی را می پسندند و هم خانم هایی که سبک های شاد و زنده را می پسندند می توانند کفش مناسب برای این رنگ لباس را به راحتی پیدا کنند.

برای انتخاب توناژ رنگ بنفش برای لباس مجلسی تان هرچه پوستتان روشن تر باشد می توانید بنفش های مایل به آبی همچون یاسی را انتخاب کنید و هرچه پوستتان تیره و برنزه باشد، بنفش های مایل به ارغوانی و بادمجانی برای شما مناسب تر است.

کیف و کفش مشکی

اگر احساس می کنید که لباس مجلسی بنفش شما خیلی خیره کننده است و جلب توجه می کند، یک کفش خیلی ظریف لازم دارید و اگر ترجیح می دهید ظاهری کاملا کلاسیک و رسمی داشته باشید، یک کفش پاشنه دار مشکی به همراه یک کیف دستی کوچک مشکی انتخاب کنید.

کیف و کفش بنفش

اگر جزو کسانی هستید که اصرار دارید لباستان را با کفش و کیف و جواهرات هم رنگش ست کنید، باید گفت که کاملا اشتباه می کنید زیرا خانم های خوشتیپ و شیک پوش معمولا با این روش کیف و کفششان را انتخاب نمی کنند. البته اگر باز هم مایل به این کار هستید می توانید تناژ رنگ لباس و کفش و کیف دستی تان را متفاوت انتخاب کنید برای مثال پیراهنتان بنفش روشن باشد ولی کیف و کفشتان را از یک تناژ تیره ی بنفش انتخاب نمایید.

کیف و کفش نقره ای

کیف و کفش نقره ای یا سربی و جواهرات نقره ای رنگ هم به خوبی با رنگ بنفش ست می شود کافی است کمی جسور باشید.

کیف و کفش زرد

در حالی که غریزه تان ممکن است به شما بگوید که بهتر است برای لباس مجلسی بنفش تان یک کفش سیاه و یا بنفش انتخاب کنید و این دو رنگ تنها انتخاب های مناسب برای این رنگ لباس هستند، اما این درست نیست زیرا ست کردن دو رنگ شاد و متضاد، اغلب منجر به بوجود آمدن یک ترکیب رنگی بسیار زیبا و جذاب می شود. وقتی یک پیراهن بنفش کوتاه می پوشید، می توانید یک کیف دستی و کفش پاشنه دار زرد تند انتخاب کنید. اما برای اینکه بیش از حد برق نزنید می توانید یک کیف و کفش مات از جنس جیر انتخاب کنید.

  • ۹۷/۰۴/۲۹
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی