عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

نکات مهم قبل از ازدواج

    ازدواج یعنی همبستگی روانی، ذهنی و جسمی دو نفر با هم. انتخاب همسر و ازدواج کردن جز مهمترین تصمیم های زندگی هر فرد می باشد که مستقیما بر آینده وی اثر می گذارد و این پیوند زناشویی برای هر دو نفر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. نکاتی قبل از ازدواج وجود دارد که اگر رعایت شود به ازدواجی موفق می انجامد.با مجله جشن عروسی همراه شوید

آیا تعریفی مشترک از ازدواج دارید؟

ازدواج یک رابطه حقوقی صمیمی می باشد که  به تحول خانواده می انجامد. ازدواج همراه با تفاهم منجر به احساس رضایت خواهد شد. علاوه بر این، ازدواج های سالم  محیط غنی و با ثبات برای رشد کودک فراهم خواهد کرد. برای ازدواج موفق، هر دو طرف باید از نظر روان شناختی بالغ باشند و قبل از اینکه ازدواج نمایند ، باید درک خوبی از یکدیگر داشته باشند. علاوه بر این، آنها باید از لحاظ مالی تامین و دارای برنامه بلند مدت برای خانواده باشند.

میزان درک یکدیگر

قبل از ازدواج ، مهم است که هر کدام از طرفین درک درستی از یکدیگر داشته باشند. علاوه بر شناخت و درک نقاط قوت و شایستگی های یکدیگر، نقاط ضعف ها را مدنظر قرار دهند. این امر بسیار مهم بوده و می تواند از ناامیدی و اختلافات آتی بکاهد.

آیا می توانید با خانواده و دوستان همسر خود ارتباط برقرارنمایید؟

علاوه بر ارتباط با همسرتان، برقراری رابطه خوب با خانواده و دوستان وی نیز بسیار اهمیت دارد. شما بایستی برای شناخت بیشتر، خانواده و دوستان همسر خود را بپذیرید و به جمع آنان بپبوندید. این کار می تواند در آینده زندگی زناشویی شما را مستحکم نماید و روابط اجتماعی شما را بهبود بخشد.

آیا می توانید پس از ازدواج همسر خوبی باشید؟

امروزه مردان و زنان معمولا نقش ها و مسئولیت های مختلفی در زندگی اجتماعی و خانوادگی دارند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که فرد انتظارات متفاوتی در مورد نقش شریک زندگی خود پس از ازدواج داشته باشد. به همین خاطر، قبل از اینکه ازدواج نمایید، مهم است که در مورد نقش ها و مسئولیت های همسر خود در خانواده فکر کنید. برنامه ریزی دقیق و صحبت درمورد این موضوعات می تواند از مشاجره های غیر ضروری در آینده جلوگیری نماید.

چگونه باید هزینه های خانواده را مدیریت نمود؟

قبل از ازدواج مهم است که در مورد هزینه های آینده در خانواده صحبت نمایید. یک برنامه بودجه مالی طراحی کنید که مقرون به صرفه باشد. این کار می تواند به شما در درک نگرش ها و ارزش های یکدیگر در مورد مسائل مالی کمک کند.

بررسی وضعیت  سلامت قبل از ازدواج

برای حفظ سلامت زوجین و فرزندان آنان در آینده مهم است که وضعیت سلامت آنان قبل از ازدواج بررسی شود. در صورت وجود هر گونه اختلال ژنتیکی در خانواده، بایستی به دنبال مشاوره پزشکی بروید

آگاهی در مورد رابطه جنسی 

رابطه جنسی نیاز اساسی هر فرد است. علاوه بر این، یکی از راه هایی است که هر فرد می تواند احساسات خود را بیان نماید. درباره تفاوت های جنسی از جمله تفاوت های جسمی بین مردان و زنان اطلاعات کسب کنید تا بتوانید در زندگی زناشویی خود رابطه درستی برقرار نمایید. همچنین در خصوص بچه دار شدن قبل از ازدواج نظرهمسرتان را بپرسید. این امر می تواند زمان بچه دار شدن، تعداد فرزندان و حتی جنسیت ترجیحی آنان را شامل شود. در مورد روش های پیشگیری از متخصصین پزشکی مشاوره بگیرید و با آنها در مورد روش های مناسب پیشگیری برای شما و شریک زندگی تان اطلاعات لازم را دریافت کنید.

  • ۹۷/۰۴/۰۹
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی