عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

راههای تقویت و مراقبت از ناخن ها

راههای مراقبت از ناخن ها برای تقویت و بلند کردن ناخن از جمله اساسی ترین خواسته های اکثر خانم ها به خصوص تازه عروس خانم های عزیز است. جهت آشنایی با این روش ها با مجله عروسی تا انتها همراه باشید.

تغذیه مناسب

داشتن برنامه‌ غذایی متعادل و نوشیدن آب فراوان، ضروری است. مهم ترین مورد برای مراقبت از ناخن این است که ناخن هایتان و کوتیکل های آن ها را هیدراته نگه دارید.

محافظت از ناخن ها

از ناخن های دست خود به عنوان ابزار استفاده نکنید. وقتی که در حال گردگیری کردن منزل هستید، به گل و گیاه ها رسیدگی می کنید یا در هنگام شستن ظرف ها حتما برای مراقبت از ناخن هایتان در برابر مواد شیمیایی و آسیب ها دستکش دستتان کنید. از ناخنتان برای کندن برچسب و باز کردن چیزی استفاده نکنید.

ماساژ ناخن ها

از آنجایی که ناخن ها در زیر کوتیکل ها شکل می گیرند، ماساژ اطراف ناخن باعث افزایش جریان خون در آنجا و در نتیجه تقویت و بلند شدن ناخن ها می شود. بهتر است برای ماساژ از کرم های مخصوص دست و ناخن، روغن زیتون و کنجد استفاده نمایید.

سوهان کشیدن

ناخن هایتان را سوهان بکشید تا قوی تر شوند، این کار کمک می کند تا ناخن ها به آسانی نشکنند. این کار هم چنین از ترک خوردن ناخن ها جلوگیری می کند. ناخن های دستتان را به صورت گرد در آورید تا از شکستن آن ها نسبت به حالت مربعی جلوگیری شود.

استفاده از تقویت کننده

اگر رشد ناخن هایتان کم است از محلول ها و ژل های محرک رشد ناخن استفاده نمایید. انواع مرغوب این محصولات در مراکز معتبر در دسترس است. هم چنین مکمل های بیوتین با شکنندگی ناخن ها از درون بدن مبارزه می کنند. بیوتین یا همان ویتامین H به رشد و مقاومت ناخن ها بسیار کمک می کند. موز، قارچ، ماهی سالمون، غلات و آواکادوو منابع غنی بیوتین هستند.

عدم زیاده روی در لاک

لایه ای از لاک قطعا باعث محکم تر شدن ناخن ها می شود، اما استفاده زیاد از لاک باعث می شود که تنفس خوبی صورت نگرفته و ناخن ها تضعیف شوند. گهگاهی به ناخن هایتان استراحت دهید و آنها را بدون لاک نگه دارید. هم چنین برای پاک کردن رنگ لاک ها از لاک پاک کن های چرب و فاقد استون استفاده نمایید.

معجزه لیمو

قرار دادن ناخن ها در آب لیمو و یا ماساژ ناخن ها با برش لیمو، باعث می شود که ناخن ها محکم شوند و از شکستن آنها جلوگیری شود.

  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی