عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید آبمیوه گیری در مجله عروسی

آبمیوه گیری امروزه دیگر جزو لوازم آشنای خانه ها است. شاید همین علاقه ما به آبگیری میوه ها باشد که منجر به تولید سالانه صدها مدل مختلف از برندهای معتبر شده باشد. اما آیاعروس خانوم های عزیز می دانند در زمان خرید آبمیوه گیری برای جهیزیه به چه نکاتی باید دقت کرد؟ پس برای دانستن این نکات با این مقاله از مجله عروسی همراه باشید.

آبمیوه گیری

امروزه در بازار مدل های مختلفی از آبمیوه گیری هم ایرانی و هم وارداتی وجود دارند. قبل از هرچیز ابتدا نیازتان را مشخص کنید زیرا براساس نیازتان است که مواردی مانند امکان تنظیم سرعت، قدرت موتور، داشتن پارچ، گنجایش ظرف تفاله، تنظیم ورود پالت و… برایتان مهم می شود.

انتخاب برند

بعد از مشخص کردن نیازتان با تعیین بودجه شروع به جستجوی کالای مورد علاقه تان کنید. قبل از خرید در مورد برندی که قصد تهیه یکی از محصولات آن را دارید خوب تحقیق کنید و سعی کنید موتور با قدرت مناسب تهیه کنید.

طول دهانه

بهتر است دستگاهی با دهانه ورودی بزرگ تهیه کنید که بتوانید حتی بدون قطعه کردن میوه ها آن ها را وارد دستگاه کنید. کار کردن با آبمیوه گیری هایی با دهانه کوچک ممکن است برایتان مشکل باشد.

تحقیق و بررسی

بسیار اهمیت دارد که قبل از خرید حتما در مورد خصوصیات دستگاه از فروشنده سوال کرده یا از افرادی که از این نوع آبمیوه گیری استفاده کرده اند، سوال کنید. ممکن است آن آبمیوه گیری ویژگی هایی داشته باشد که برای شما مفید نباشد.

میزان سر و صدا

درست است که امروزه اکثر برندهای معتبر محصولات کم صدایی را تولید می کنند اما میزان سر و صدای آبمیوه گیری را نیز حتما بررسی کنید. بعضی از برندها دارای محصولاتی هستند که غیر از سر و صدای زیاد لرزش زیادی هم دارند که نشان از ایراد دستگاه است.

قدرت دستگاه

قدرت دستگاه را فراموش نکنید. حتما قدرت دستگاه را قبل از خرید به دقت مورد بررسی قرار دهید. معمولا قدرت دستگاه ها حداقل از ۶۰۰ وات شروع می شود و مدل های قوی تر تا ۱۵۰۰ وات قدرت دارند و در رابطه با سرعت نیز طبیعتا محصولی با امکان تنظیم سرعت های متفاوت امکان مدیریت بهتری حین کار به شما می دهد.

گارانتی

مورد آخر اینکه به هیچ وجه دستگاه را بدون گارانتی نخرید و دقت کنید نماینده تعمیرات برند مورد نظر در شهر شما هم وجود داشته باشد که اگر برای دستگاه تان مشکلی به وجود آمد بتوانید به راحتی مشکلش را حل کنید.

  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی