عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

انواع مدل ژست عروس خانوم

همه ما در طول زندگی و برای انجام فعالیت های روزانه به الهام گیری و نوعی الگو پذیری نیازمندیم. ژست عروس نیز نوعی الگوپذیری است که بخش بسیار مهمی از عکس عروسی می باشد. در این مقاله از مجله عروسی انواع ژست عروس به ۵ گروه تقسیم شده است که می تواند تصاویر عروسی تان را تا حد قابل توجهی زیباتر نماید و برایتان ایده بخش باشد. این پوزیشن ها شامل انواع ژست های ساده تا ژست های کمی پیچیده تر می شود. با ما همراه باشید.

مدل ژست عروس

ژست عروس استاندارد

شیوه استاندارد یک عکس پرتره تمام قد از عروس می باشد. یک عروس برای درخشیدن در مهم ترین روز زندگی خود، بایستی قسمت قابل توجهی از زمان خود را صرف انتخاب یک لباس عروس آیده آل نماید. برای گرفتن یک عکس پرتره مناسب از عروس، شات اول از یک نمای کلی و واید از عروس است، و شات دوم یک نمای بسته تر از عروس می باشد که جزئیات را نشان می دهد مانند حالت چهره، طرز قرار گرفتن دست ها و غیره. بسیار مهم است که در این شات عروس خانوم حالتی احساسی به خود بگیرد.

همانطور که در بالا می بینید؛ مثلا می توانید سر خود را اندکی پائین بیاورید و با نگاهی غمزه آمیز به طرفین خود نگاه کنید. حالت دست ها نیز مهم است، به عنوان مثال می توانید یک دست خود را بر بازوی دست دیگر قرار دهد. توجه داشته باشید که در هنگام عکس گرفتن، کاملا صاف نایستید و کمی انحنا به بدن خود بدهید.

مدل ژست عروسنمایه مننمایی از پشت لباس عروس

بعد از گرفتن یک تصویر پرتره استاندارد از ژست عروس ، می توانیم به سراغ ژست های کمی پیچیده تر برویم. عروس باید پشت به دوربین قرار بگیرد و شانه خود را کمی به طرف دوربین بچرخاند. هم چنین نگاهی به سمت شانه های خود داشته باشد. چانه خود را به شانه نچسبانید و کمی فاصله دهید. سر خود را بیش از حد به سمت دوربین نچرخانید تا حالت نیم رخ به هم نریزد ، البته این یک قانون نیست اما رعایت آن می تواند به زیبایی عکس عروسی تان کمک کند.

ژست عروس

عکس از دسته گل عروسی

همیشه جزئیات مهم هستند و دسته گل عروس، یکی از مهم ترین جزئیات برای یک عروس در روز عروسی است. اما نکته ای که باید عروس به آن توجه داشته باشد این است که در این مدل ژست عروس نباید بازویش را به بدن خود بچسباند و باید کمی باز نگه دارد.

انواع ژست عروس

مرتب کردن جزئیات

قطعا عروس خانوم ها دستبند، گردنبند، گوشواره، کفش، حلقه و جزییات دیگری را برای جشن عروسی خود آماده کردند. عروس می تواند با مرتب کردن این جزئیات به صورت نمادین و سمبولیک، تصاویر ژورنالی زیبایی برای آلبوم خود خلق کند. در این حالت مراقب کشش و فشار بر روی دستان خود باشید زیرا کشش و فشار کمتر، مفاصل شما را طبیعی تر نشان خواهد داد. به عبارت دیگر نباید دستتان را بیش از حد به طرفی بچرخانید تا مفاصل شما در تصویر برجسته شود.

ژست عروس با تورژست با تور عروس

هرچند که داشتن این پوزیشن چندان ضروری نیست، اما این ژست یک پرتره متفاوت را ایجاد می کند. عکس عروس با تور عروسی، یک زیبایی ملایم و رویایی را به وجود می آورد که اغلب عروس ها عاشق آن هستند.

  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی