عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰


آموزش مدل گره کراوات کلوین

مدل گره کراوات کلوین نام خود را از لرد کلوین (ویلیام توماس) گرفته است. کلوین یک فیزیکدان بود که ایده هایش به نظریه ای در مورد ساختار اتمی کمک کرد. در واقع مدل گره کراوات کلوین یک نوعی از مدل گره کراوات ساده است زیرا درست مانند گره ساده، بستن این مدل گره کراوات هم با قرار دادن کراوات به صورت پشت و رو شروع می شود. اندازه این گره کراوات تقریبا مشابه با گره Four-In-Hand است با این تفاوت که گره کلوین کمی پرتر و زاویه دارتر به نظر می رسد.

بستن کراوات با مدل های مختلف گره یک مهارت مهم مردانه است که می تواند تغییری اساسی در تیپ و استایل شما به وجود بیاورد. در این مقاله از مجله عروسی به صورت تصویری و متنی به آموزش مدل گره کراوات کلوین برای آقا داماد های عزیز خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

گره کراوات مدل کلوین

گره کراوات کلوین

برای بستن گره کراوات کلوین کافی است طبق تصویر بالا بالا مرحله به مرحله پیش بروید. برای بستن این مدل گره ابتدا کراوات را طوری به دور گردن بیندازید که قسمت پهن کراوات در سمت چپ بدنتان قرار گیرد و حدود ۱۰ سانتی متر پایین تر از قسمت باریک کراوات باشد.

سپس قسمت پهن کراوات را به سمت راست برده و از زیر قسمت باریک رد کنید و به سمت بالا بکشید و مجددا به سمت چپ بدنتان ببرید. دوباره قسمت پهن کراوات را از زیر قسمت باریک آن رد کنید و به سمت راست بدنتان ببرید. در ادامه باز هم در همان حالتی که قسمت پهن کراوات در دستتان است به سمت چپ ببریدش و از زیر، وارد حلقه ای که دور گردن ایجاد شده، کنید. از داخل حلقه دور گردن به سمت بالا خارجش کنید و سپس در داخل گره ای که ایجاد شده است فرو ببرید. در انتها کراوات را خوب بکشید تا گره ایجاد شده محکم شود.

  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی