عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

هر مدل دسته گل چه معنی دارد 

   مدل دسته گل عروس هم از آن مواردی است که بسیار پر اهمیت است. مدل دسته گلی هم که انتخاب میکنید بسیار اهمیت دارد که با ترکیب لباس و یک سری جزئیات عروسهماهنگ باشد. درست است که انتخاب چه مدل دسته گل عروس بسیار سلیقه ای است ولی باید به برخی دستورعمل ها نیز توجه شود.

نکاتی مهم برای انتخاب دسته گل

بد نیست که در هر فصل به سراغ گلهایی از همان فصل بروید و بر زیبایی دسته گل تان اضافه کنید، مخصوصا اگر در مناطقی کوهستانی و جاهایی زندگی میکنید که دشتهای گل در اطراف شما وجود دارد میتوانید گلهایی را به سلیقه خودتان انتخاب نمایید.

زمانی که به گلفروشی میروید برای سفارش نوع و مدل دسته گل تان حتما به گل فروش گلهای مورد علاقه و رنگ مورد علاقه تان را اعلام کنید تا بتواند دسته گلی که درست میکند به سلیقه شما نزدیک تر باشد.

اگر عروسیتان دارای تم رنگی خاصی می باشد سعی کنید دسته گل تان نیز هماهنگ با آن تم رنگی باشد تا زیبایی آن بسیار بیشتر شود.

در انتخاب دسته گل عروس مهمترین نکته این است که مدل دسته گل عروس با لباس و سایر ملزومات عروس هماهنگی داشته باشد.

رنگ گلها در هر مدل دسته گل عروس چه معنایی دارند ؟

رنگها همیشه معانی مختلفی دارند اما بستگی دارد که در کدام حیطه از آن استفاده می شود تا بر آن اساس معنای خود را بیاید، مثلا رنگها در علم روانشناسی و یا تغذیه کاربردها و معانی مختلفی به خود میگیرند

معنی هر رنگ گل رز در دسته گل عروس

بیانی بی نظیر از عشق است . دسته گل رز قرمز بر اساس تعداد می تواند معانی متفاوتی داشته باشد، معروف ترین آن ۱۲ عدد است که ۱۲ عدد رز قرمز به معنای ” مال من باش ” و “عاشقت هستم ” میباشد.

هر مدل دسته گل چه معنی دارد

گل رز زرد برعکس تمام اعتقادات ، نماد زیر پا گذاشتن عشق و نفرت نیست. رز زرد نماد دوستی و مراقبت است همچنین احساسات شادی و دلگرمی را منتقل می نماید.

هر مدل دسته گل چه معنی داردرز سفید به معنای پاکی ، خلوص . عشقی خالصانه و آسمانی می باشد.

هر مدل دسته گل چه معنی دارد

در رقابت زیادی با رز قرمز برای رساندن پیام عشق و علاقه هستند. رز نارنجی نشانه شور و علاقه و عشق آتشین می باشد.

هر مدل دسته گل چه معنی دارد

یک دسته گل رز قرمز و سفید به معنای آن است که شما را به شدت دوست دارم و نیت من پاک است. ترکیب تصادفی از گل رز ها احساسات مخلوطی را ارسال می کند و این پیام را منتقل می کنند :  احساساتم را درست نمیشناسم ، اما مطمئن هستم که شما را به اندازه کافی دوست دارم

هر مدل دسته گل چه معنی دارد

رز صورتی به معنای انتقال حس تحسین و شادی و قدردانی می باشد .

هر مدل دسته گل چه معنی دارد

  • ۹۷/۰۳/۲۴
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی