عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

ست کردن اکسسوری لباس شب مشکی

لباس شب مشکی در بین رنگهای مختلف لباس زنانه محبوبیت زیادی دارد. اما روش درست پوشیدن لباس مشکی مجلسی زنانه چیست و از چه اکسسوری هایی باید همزمان با آن استفاده کرد؟ در این مقاله از مجله جشن عروسی همه نکات لازم درباره انتخاب اکسسوری‌های مناسب آن را مطالعه خواهید کرد پس با ما همراه باشید.

لباس شب مشکی

جواهرات، لباس شب را درخشانتر و زیباتر میکنند و در استفاده از آن همراه با این لباس به موارد زیر توجه کنید:

– فرم گردنبند را هماهنگ با فرم یقه لباس انتخاب کنید به نحوی که این دو کامل کننده یکدیگر باشند.
– استفاده از سنجاق سینه نیز برای زیباتر کردن لباس توصیه میشود به شرطی که گردنبند شما چندان شلوغ و بزرگ نباشد.
– چون رنگ مشکی تطبیق پذیری بالایی دارد از هر رنگ و مدل جواهرات می توانید استفاده کنید و محدودیتی در رنگبندی و ابعاد آن ندارید.
– مروارید از جواهراتی است که استفاده از آن همرا با لباس مجلسی مشکی توصیه می‌شود چون زیبایی آن را دو چندان می‌کند به خصوص اگر همراه با اکسسوری‌های ساتن و شیری رنگ هم استفاده گردد.
– همراه با لباس شب مشکی می‌توانید از گوشواره بزرگ حلقه‌ای یا آویزان استفاده کنید به شرطی که موهای شما کوتاه باشد یا در بالا جمع شده باشد.
– در کنار لباس شب مشکی می‌توانید از ساعت مچی استفاده کنید..
– در مورد دستبند و النگو نیز محدودیتی ندارید و میتوانید از النگوهای درشت و رنگی در کنار لباس شب استفاده کنید.

کفش مناسب

مهم‌ترین بخش اکسسوری لباس شب مشکی شما انتخاب کفش است. کفشی که با این لباس می پوشید باید کیفیت بالایی داشته باشد و موارد زیر رعایت شود:

– اگر لباس مجلسی شما کوتاه است از کفش پاشنه کوتاه استفاده کنید، هرچه قد لباس بلندتر باشد می‌توانید پاشنه بلندتری بپوشید. این قانون در مورد همه لباسهای زنانه مطرح است.
– لباس شب مشکی کوتاه را میتوان با کفش مشکی تخت هم بپوشید به شرطی که کیفیت و زیبایی یک کفش مجلسی مناسب را داشته باشد.
– در انتخاب کفش قبل از هرچیز به موقعیت توجه کنید، هرچه مهمانی رسمی‌تر باشد استایل کفش شما نیز باید رسمی‌تر باشد و استفاده از رنگهای تند و جیغ مجاز نخواهد بود. اما در یک مهمانی دوستانه می‌توانید از هر رنگ کفشی استفاده کنید.

جوراب شلواری

جوراب شلواری کامل کننده استایل شما با لباس مجلسی مشکی است به خصوص اگر به یک مهمانی در هوای خنک و سرد دعوت شده باشید. یک جوراب شلواری ضخیم و گرم می‌تواند شما را گرم نگه دارد اما اگر هوا گرم باشد می‌توانید جوراب شلواری نپوشید. در انتخاب رنگ جوراب شلواری محدودیت خاصی وجود ندارد و همه چیز به سلیقه، موقعیت مهمانی و رنگ بقیه اکسسوری‌های شما بستگی دارد.

کیف مناسب

چون رنگ لباس مجلسی شما مشکی است می‌توانید از هر رنگ و مدل کیفی همراه آن استفاده کنید البته استفاده از کیف مجلسی کوچک و دستی بیشتر توصیه می‌شود. برای اینکه کیف زیبا شما جلوه بیشتری در کنار لباس مجلسی شما داشته باشد استفاده از رنگهای شاد و جذاب مثل قرمز و صورتی بهتر است. یک روش رایج در انتخاب رنگ کیف، هماهنگ کردن آن با رنگ کفش است که شاید برای بیشتر خانم‌ها جذاب باشد. مدلهای مختلف کیف مثل کیف مخمل، ساتن، کیف با یراق آلات فلزی و … میتواند لباس مجلسی مشکی شما را کامل کند.

دستمال گردن و شال

بستن دستمال گردن رنگی و یا استفاده از شال روی لباس مشکی مجلسی علاوه بر این که به استایل ساده شما رنگ و روح میدهد، می‌تواند پوشش شما را نیز کامل کند به خصوص اگر یقه لباس مشکی شما باز باشد. رنگ شال را می‌توانید هم رنگ کیف خود انتخاب کنید.

بستن کمربند 

لباس مشکی ممکن است به اندام شما حالت یکنواخت و تک بعدی بدهد اما استفاده از کمربند می‌تواند این حالت را از بین برده و روی زیبایی اندام شما تاکید کند، کمربند میتواند مشکی و یا به رنگهای دیگر به خصوص همرنگ کفش شما باشد.

اکسسوری های مو

اکسسوری مو از مواردی است که خانم‌ها اغلب توجه چندانی به آن نمی‌کنند اما استفاده از آن همزمان با لباس مجلسی مشکی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

آرایش

فراموش نکنید که آرایش صورت به خصوص رژ لب هم یک اکسسوری محسوب می‌شود و وقتی که لباس اصلی شما ساده و تیره است می‌توانید از رنگ‌های تند و روشن مثل قرمز برای رژ لب استفاده کنید.

  • ۹۷/۰۳/۲۴
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی