عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

بهترین جزایر برای ماه عسل

ماه عسل رویایی نیازمند برنامه ریزی و انتخاب بسیار دقیق است. اینکه شما دلتان بخواهد اولین سفر بعد مراسم ازدواجتان را به چه جایی بروید فقط به سلیقه و بودجه ای که میخواهید هزینه کنید بستگی خواهد داشت. با مجله جشن عروسی همراه باشید

جزیره بلاک

جزیره بلاک یک انتخاب عالی برای سفر ماه عسل است. این جزیره علاوه بر طبیعت زیبا و بکر به شما امکان پیاده روی، دوچرخه سواری و صخره نوردی هم می دهد و البته هزینه های آن هم قابل قبول می باشد. جزیره بلاک بخشی از مجمع الجزایر روید می باشد

بهترین جزایر برای ماه عسل

جزیره دانک

جزیره دانک این امکان را برای گردشگران فراهم نموده است که اگر به غواصی علاقه مند هستند این کار را انجام دهند. این جزیره در استرالیا قرار داشته و البته از آب و هوای بسیار خوبی هم برخوردار است.

بهترین جزایر برای ماه عسل

جزیره وابینفارو

جزیره وابینفارو به قسمتی از بهشت بین گردشگران معروف است.امکانات این جزیره محدود بوده و فقط یک هتل دارد برای همین برای سفر ماه عسل به آنجا باید برنامه ریزی نمایید.این جزیره بخشی از جرایر مالدیو بوده و طبیعت بسیار زیبایی دارد .

بهترین جزایر برای ماه عسل

جزایر پتیت سنت وینسنت

جزایر پتیت سنت وینسنت کوچکترین جزیره از مجمع الجزایر گرنادین در کارائیب است .از ویژه گیهای این جزیره سواحل بکر و بسیار زیبا و آرام و محیطی رویایی برای یک ماه عسل لوکس و متفاوت است .

بهترین جزایر برای ماه عسل

جزیره مونم واسیا

جزیره مونم واسیا محیطی بسیار دنج و آرام دارد و برای سلیقه عروس و داماهایی که تمایل دارند ماه عسل خود را در یک فضای آرام و به دور از استرس و شلوغی های معمول بگذرانند انتخاب بسیار مناسبی است.

بهترین جزایر برای ماه عسل

جزیره مائویی هاوایی

جزیره مائویی هاوایی از ایالت های آمریکا بوده و از هشت جزیره کوچک تشکیل شده است و مائویی یکی از آنها است مائویی سواحل بسیار زیبا داشته و مورد علاقه گردشگران زیادی در طول سال است .

بهترین جزایر برای ماه عسل

جزیره سنتورینی یونان

کشور یونان فرهنگ و تمدن و زیبایی های به یاد ماندنی در جزیره سنتورینی دارد که برای سفر ماه عسل بسیار مناسب است.این جزیره حاصل یک آتشفشان بزرگ است.غروب های فوق العاده و رویایی ، ساحل مرجانی فقط بخشی از جاذبه های این جزیره برای شما خواهد بود.

بهترین جزایر برای ماه عسل

جزیره بورابورا در فرانسه

جزیره بورابورا در جزایر زیبا و مرجانی پلی نزی فرانسه قرار دارد . سواحل مرجانی ، طبیعت بکر ، هتل های شیک و مناسب در این جزیره می تواند شما را ترغیب نماید تا به انتخاب آن برای سفر ماه عسل فکر کنید.

بهترین جزایر برای ماه عسل

جزیره پالاوان در فیلیپین

جزیره پالاوان در فیلیپین بخشی از بهشت است. سواحلی با شن های سفید و صخره های مرجانی و جنگل های بسیار زیبا و وجود پارک ملی پورتو پرنسس بخشی از جاذبه ای این جزیره بوده و اگر به تاریخ و فرهنگ هم علاقه مند هستید باید بگوییم این جزیره جز میراث فرهنگی یونسکو هم می باشد.

بهترین جزایر برای ماه عسل

جزیره آیتوتاکی کوک با ساحلی سفید به زیبایی سفیدی ماه عسلتان

این جزیره در اقیانوس آرام قرار دارد و طبیعت آن بسیار زیبا و بکر و دست نخورده و وحشی بوده و ساحل آن به رنگ سفید است.

بهترین جزایر برای ماه عسل

کرواسی جزیره ای برای یک ماه عسل گرم و مرطوب

سواحل کرواسی سواحل دریای آدریاتیک است.آب و هوای معتدلی داشته و تفریحات بسیار متنوعی برای یک سفر ماه عسل خاطره انگیز را داراست.

بهترین جزایر برای ماه عسل

سیدنی انتخابی مناسب برای یک ماه عسل رویایی

سیدنی شهری جزیره ای در استرالیا بوده که سواحل بسیار زیبایی دارد.سیدنی یک شهر توریستی بسیار پرطرفدار بین گردشگران می باشد

بهترین جزایر برای ماه عسل

تاهیتی و مقصدی بکر برای ماه عسل

تاهیتی از مجموعه جزایر پولینزی فرانسه واقع در اقیانوس آرام است. سواحلی با گل های زیبا و متنوع و خاص و به رنگ لاجوردی و شن هایی به رنگ سفید.

بهترین جزایر برای ماه عسل

بلیز انتخاب مناسب برای زوج های علاقمند به تاریخ

بلیز در آمریکای جنوبی قرار داشته و ویرانه های باستانی ماهایا در آن قرار دارد. این ویرانه های باستانی بسیار زیبا بوده و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ را مجذوب خود می کند . در کنار این زیبایی های تاریخی جنگل های سر سبز ، ماسه های سفید و صخره های مرجانی بسیار بزرگ از دیگر جذابیت های این جزیره زیبا برای ماه عسل است.

بهترین جزایر برای ماه عسل

جزایر بالی انتخاب منحصر به فرد برای یک ماه عسل عاشقانه

جزایر بالی در اندونزی قرار دارند و از زیبایی های آن می توان به آب های فیروزه ای ، صخره های مرجانی و سواحل زیبای آن اشاره نمود. جزایر بالی آب گرم های طبیعی بسیار خوبی داشته و غذاهای متنوع و هتل های شیک آن گردشگران زیادی را به خود جلب نموده است.

بهترین جزایر برای ماه عسل

جزایر مالدیو یک انتخاب حرفه ای برای یک ماه عسل عاشقانه

مالدیو از جمله جزایر بسیار محبوب برای ماه عسل رویایی در بین گردشگران می باشد. غروب های منحصر به فرد در کنار ساحل ،خانه های ویلایی کنار ساحل که شما می توانید بازی دلفین ها را تماشا نمایید فقط بخشی از دیدنی ها و جذابیت های جزایر مالدیو است .

بهترین جزایر برای ماه عسل

  • ۹۷/۰۳/۲۴
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی