عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

آیا در ازدواج به دنبال همسر زیبا هستید؟

شما نمی توانید ازدواج کنید بدون این که چهره همسرتان را بپسندید. مطمئن باشید که اگرچه ظاهر بعد از گذشت مدتی برای شما عادی می شود اما در مرحله اول بسیار مهم است که بتوانید با چهره، ظاهر و حرکات همسرتان خو بگیرید نه اینکه آن را تحمل کنید. وقتی از همسر زیبا صحبت می کنیم، منظورمان چهره و ظاهری بی عیب و نقص نیست که همه را انگشت به دهان بگذارد بلکه زیبایی اینجا تعبیری است که ما از پذیرش ظاهر همسر داریم. خود شما باید تشخیص دهید که آیا فرد مورد نظر ویژگی های ظاهری دلخواه شما را دارد یا خیر. ممکن است فردی که به نظر دیگران خیلی زیبا می آید برای شما جذاب نباشد و یا فردی که از نظر دیگران ظاهری معمولی یا پایین تر از حد متوسط دارد به دلتان بنشیند.

اگر ظاهر کسی به دلتان ننشست احساس گناه نکنید. اینکه ظاهر کسی به هر دلیلی به دل ما ننشسته، به این معنا نیست که ما سطحی نگریم و یا از فهم و درایت برخوردار نیستیم. از آنجایی که یکی از اهداف ازدواج، افزایش خویشتن داری و ارضای نیازهای جنسی در حریم خانواده است، لذت بردن از همنشینی و ظاهر شریک زندگی، حق همه ی انسان هاست. به هر حال، هیچ کدام از ما نمی توانیم ادعا کنیم که ظاهر انسان ها هیچ اهمیتی برای ما ندارد، و نادیده گرفتن کلی این ملاک به هیچ وجه توصیه نمی شود.

زیبایی از دیدگاه زن و مرد یکسان نیست، بلکه مقابل هم است. زیرا زیبایی همسر از نظر مرد، تناسب اندام، ظرافت مو و ابرو، نازکی لب ها و صدا، ایمان، حیا، عفت و پاکدامنی زن است و از نظر زن، زیبایی همسر، قدرت، نیرومندی، هیکلی چهارشانه، توان دفاع و غیرت و پاکی چشم و فکر و عمل است.

بعضی از دختران و پسران شیفته وضعیت ظاهر طرف مقابل می‌شوند و سایر عوامل را نادیده می گیرند. این حالت نیز پس از مدتی که عوامل دیگر اهمیت خود را نشان می دهند و عامل زیبایی در مرحله بعد قرار می گیرد، خوشی و نشاط را از خانواده می گیرد و چه بسا که زندگی گرم و پرشور اولیه به سردی می گراید.

گرچه زیبایی ظاهر و تناسب اندام را در انتخاب همسر نمی توان نادیده گرفت، اما نباید به عنوان بزرگ ترین هدف و معیار و ملاک ازدواج محسوب شود، به طوری که دیگر معیارها را تحت الشعاع قرار دهد، بلکه هنگام انتخاب همسر باید هر دو بعد زیبایی (زیبایی ظاهر و زیبایی باطن) ترکیب شود.

  • ۹۷/۰۱/۱۹
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی