عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

تمیز کردن این موارد با جارو برقی ممنوع است

خیلی وسوسه انگیز و راحت است که هرچیزی را با یک حرکت سریع جارو برقی تمیز کنید، اما ممکن است بعداً پشیمان شوید زیرا ممکن است برخی چیزها به جارو برقی شما آسیب بزند.

درست است که جارو برقی‌ پر کاربرد ترین وسیله در بین وسایل نظافتی شما است، اما برای تمیز کردن هر چیزی نمی توان از آن استفاده کرد. در این مقاله از مجله عروسی برای تازهعروس خانوم های عزیز پنج مورد را نام می بریم که باید آنها را با روشی دیگر تمیز کنند.

تکه بزرگ شیشه شکسته

تکه های بزرگ شیشه برای جارو برقی شما خطرناک هستند. آنها ممکن است کیسه جارو را سوراخ کنند، در لوله جارو گیر کرده یا داخل جارو را خراش دهند. بنابراین برای تمیز کردن آنها به جای جاروبرقی از جارو دستی استفاده نمایید.

گرده های خیلی ریز

اگر اخیراً خانه خود را بازسازی کرده اید، باقی مانده های سمباده زنی یا دیگر ذرات ریز را با جاروبرقی جارو نکنید. گرد و غبارهای خیلی ریز فیلتر یا کیسه جارو را فوراً مسدود کرده و در نتیجه ماشین شروع به برگرداندن خاک ها به درون هوا می کند.

هر چیز خیس و مرطوب

جارو برقی معمولی شما برای برداشتن و نظافت چیزهای خیس طراحی نشده است، حتی اگر چیزهایی مانند حبوبات خیس، غذای مرطوب سگ یا حتی مقداری از غذای ریخته شده باشد. به جای آن از یک دستمال کاغذی استفاده کنید یا برای کارهای بزرگ یک جاروبرقی دو کاره مخصوص سطوح خشک و خیس بخرید.

خاکستر شومینه

این خاکسترها گرما را در خود نگه می دارند و هم چنین ذرات بسیار ریزی هستند. بنابراین آن ها را با یک جاروبرقی عادی تمیز نکنید. حداقل چهار روز به خاکسترها اجازه دهید تا خنک شوند سپس از جاروبرقی دو کاره برای نظافت آن قسمت استفاده کنید.

سکه و گیره کاغذ

وقتی اشیایی ریز و سفتی مانند سکه، گیره کاغذ و یا هر شیء فلزی و سنگی دیگری را روی زمین می بینید بسیار وسوسه انگیز است که خیلی راحت با جاروبرقی روی آن ها بکشید، اما در جریان باشید که این کار ممکن است داخل برس چرخنده گیر کرده و یا تکه های پلاستیکی داخل وسیله را بشکنند.

جاروبرقی معمولی در واقع برای تمیز کردن خوراکی های میان وعده مانند غلات، چیپس و یا خرده های نان و شیرینی طراحی شده است. حتی می توانید موهای ریخته شده روی فرش و سرامیک را هم تمیز کنید البته به شرطی که حواستان باشد موها در برس جاروبرقی گره نخورند.

  • ۹۷/۰۱/۱۵
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی