عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

ترکیب رنگی مناسب با لباس مجلسی آبی

لباس مجلسی آبی رنگ از پرطرفدارترین رنگ ها برای مجالس مختلف است. دختر خانم های خوش سلیقه ایرانی می توانند برای مجالس جشن عروسی ، جشن تولد و … لباس مجلسی آبی رنگ بپوشند. همانطور که می دانید، پوشیدن هر رنگ معنای خاصی دارد. پس بهتر است رنگ ها و تاثیراتشان را بشناسیم تا بتوانیم یک ست درست و خوشرنگ، انتخاب کنیم. در این مقاله از مجله عروسی در مورد ست کردن لباس مجلسی آبی با رنگ های مختلف صحبت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

لباس مجلسی آبی

رنگ آبی رنگ آسمان و دریا و رنگ آرامش است. از نظر روانشناسی رنگ آبی، نشانه صلح و خرسندی و شادمان زیستن است و جزو رنگ های سرد به حساب می آید.

ترکیب آبی با سفید

ترکیب رنگ آبی و سفید از محبوب ترین ترکیب هاست. این ترکیب هم حالت رسمی دارد و هم از اعتماد به نفس و آرامش خاصی برخوردار است. به ویژه اگر رنگ آبی لباستان تیره باشد جلوه بسیار زیبایی در کنار سفید خواهد داشت.

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام پوشیدن لباس مجلسی باید به آن توجه کنید ست کردن کیف و کفش و زیورآلات با لباستان است. انتخاب کفش پاشنه دار و کیف دستی سفید برای لباس مجلسی آبی تیره جزو انتخاب های ایده آل است.

ترکیب آبی با نارنجی

در عین حال که آبی رنگ سردی است، رنگ هایی از طیف آبی وجود دارند که تند و جیغ هستند و می توانند در کنار رنگ های گرمی مثل نارنجی که مکمل آبی است، یا رنگ قرمز، زرد، بنفش و … بسیار جلوه شادی ایجاد کنند. به همین خاطر استفاده از رنگ نارنجی برای روح بخشیدن به رنگ آبی لازم است.

رنگ نارنجی مکمل رنگ آبی است و به راحتی با آن ست می شود. علاوه بر آن می توانید از نارنجی در وسایل جانبی مثل کیف و کفش، دستبند، انگشتر، تل سر، روسری یا دستمال گردن استفاده کنید.

ترکیب آبی با سبز

رنگ آبی و رنگ سبز از ترکیباتی هستند که بسیار کنار هم مناسبند به ویژه اگر سبز تیره باشد. چون رنگ سبز از ترکیب رنگ آبی و زرد به دست آمده، کنار هم ترکیب مناسبی را می سازند. حتی بهتر است رنگ سبز انتخابی تان متمایل به رنگ آبی باشد.

ترکیب آبی با صورتی

رنگ صورتی و آبی یکی دیگر از ترکیبات بسیار کاربردی و شیک است. این ترکیب بسیار ملایم و دخترانه است و فرد را شادابتر نشان می دهد.

آرایش مناسب

آرایشی که برای لباس مجلسی آبی به کار می برید هم بنا به تونالیته آن متفاوت است. اگر رنگ آبی لباس شما تیره یا سرمه ای است، از کرم پودر روشن تر از رنگ صورت، رژ لب صورتی براق، رژ گونه صورتی یا قرمز کمرنگ و سایه آبی کمرنگ استفاده کنید و برای گوشه های چشم می توانید رنگ آبی تیره به کار ببرید.

اگر آبی لباستان کمرنگ یا اصطلاحا آبی آسمانی است، از کرم پودر همرنگ صورت، رژ لب صورتی پر رنگ و براق یا هلویی، رژ گونه صورتی یا قرمز و سایه آبی آسمانی در گوشه های داخلی چشم و آبی تیره از وسط پلک تا گوشه های خارجی چشم استفاده کنید.

  • ۹۷/۰۱/۱۵
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی