عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

آشنایی با انواع کرم پودر و نحوه استفاده

کرم پودر، کانسیلر، پرایمر یا کرم های BB و CC از جمله لوازم آرایشی هستند که برای آرایش صورت مورد استفاده قرار می گیرند، اما مجله عروسی پیشنهاد نمی کند که این محصولات را با هم استفاده کنید زیرا آرایش زیاد باعث می شود منافذ پوست شما بسته شده و پوست آسیب ببیند. بهتر است بدانید چه زمانی باید از هر یک از این کرم ها استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید، پس با مجله عروسی همراه باشید.

کرم پودر

کرم پودر که برخی به آن فاندیشن نیز می گویند، یکی از اصلی ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد. یک زیرسازی خوب می تواند شما را بسیار زیباتر کند و یک زیرسازی بد نه تنها صورت را مصنوعی نشان می دهد بلکه رنگ های آرایشی را نیز بدرنگ نشان می دهد. به دنبال کرم پودری باشید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن تر باشد و سپس از تکنیک های آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورتتان استفاده کنید. کرم پودر را با اسفنج یا انگشت روی پوست به آرامی بمالید، تا پوست شما روشن شده و در عین حال طبیعی به نظر برسد. کرم پودر ها انواع مختلف دارند و می توانند مایع، جامد ، موس یا پودر باشند.

کانسیلر

کانسیلر یا تصحیح کننده رنگ نوع دیگری کرم است که برای پنهان کردن جای جوش، لکه های سیاه یا تیرگی های دور چشم استفاده می شود. کانسیلر خیلی به کرم پودر شباهت دارد اما از آن ضخیم تر است و می تواند لکه هایی را که کرم پودر نمی تواند پوشش دهد را پنهان کند.

کرم پودر روی کل صورت اعمال می شود تا رنگ پوست یکدست و یکسان گردد و اگر فقط می خواهید پوستی یکرنگ داشته باشید آن به راحتی این کار را برای شما انجام می دهد اما برای پنهان کردن لکه ها کانسیلر مورد استفاده قرار می گیرد. کانسیلر وظیفه تصحیح کننده دارد و روی کل صورت زده نمی شود. فقط جایی که لکه یا جای جوش وجود دارد را کانسیلر می زنند تا ایرادات کوچک پوست برطرف شود.

کانسیلر را می توان قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کرد. بهترین حالت برای ترتیب استفاده از کرم ها به این صورت است که ابتدا کرم مرطوب کننده بزنید، سپس کرم پودر برای یکدست شدن سطح پوست و در نهایت کانسیلر را روی لکه ها بمالید.

موس

ترکیبی از پودر و کرم است، در حقیقت می توان آن را پودر نرم دانست. موس آرایش شما را مات یا نیمه مات می کند و برای پوست های چرب مناسب نیست. موس سنگینی روی پوست ندارند اما پوشش دهی آن متوسط است.

پودر کامپکت

پودر کامپکت یا همان پنکیک، روی کرم پودر مایع استفاده می شود و معمولا زمانی که می خواهید آرایش کانتور داشته باشید با این محصول نتیجه بهتری خواهید گرفت. این کرم قدرت پوشش بیشتری دارد و معمولاً به شکل پودر فشرده شده و به دو صورت چرب و خشک موجود است و استفاده آن معمولاً به کمک اسفنج می‌باشد که روی آن در نظر گرفته شده است.

پرایمر

پرایمر محصولی است که قبل از کرم پودر استفاده می شود و کمک می کند آرایشی صاف و یکدست و با دوام داشته باشید. پرایمرها معمولا بی رنگ هستند. شما می توانید کرم پودر را بدون پرایمر استفاده کنید اما استفاده از پرایمر بدون کرم پودر معنایی ندارد. پرایمر بعد از کرم مرطوب کننده و قبل از کرم پودر استفاده می شوند.

همانطور که در ابتدا گفته شد همه این محصولات آرایش صورت را با هم استفاده نمی کنند. باید با توجه به وضعیتی که پوستتان دارد آنها را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که استفاده درست و رعایت ترتیب استفاده این لوازم آرایش نیز مهم است.

  • ۹۶/۱۲/۱۹
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی