عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

آرایش مناسب برای لباس نامزدی قرمز

بسیاری از عروس خانم ها لباس نامزدی قرمز را برای جشن نامزدی شان انتخاب می کنند تا جلوه بیشتری داشته باشند. اما باید بدانید که هر رنگ و مدل لباسی که می پوشید، آرایش خاص خودش را دارد و با هماهنگی آرایش و رنگ لباستان می توانید بسیار زیباتر شوید. یک اشتباه در انتخاب رنگ رژ لب یا سایه چشم می تواند تمام زیبایی شما را از بین ببرد. در این مقاله از مجله عروسی می توانید با چند نکته درباره آرایش مناسب با لباس نامزدی قرمز آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

لباس نامزدی قرمز

از آن جایی که لباس نامزدی قرمز رنگ شما قرار است در مجلس بدرخشد و جذابیت خود را نشان دهد، شما باید طوری آرایش کنید که جلوه این رنگ زیبا را از بین نبرید. برای اینکار باید بدانید که همراه با پیراهن قرمز می توانید آرایش بیرنگی داشته باشید. یک آرایش ساده با رنگ های کمرنگ انتخاب مناسب تری است. برای این کار از یک کرم به رنگ طبیعی صورت استفاده کنید و کمی پودر بزنید تا برق صورتتان را کمتر کند. برای رژ گونه می توانید از رنگ برنز استفاده کنید و آن را روی گونه هایتان بزنید به جای اینکه زیر استخوان گونه بزنید. سایه مات و طبیعی، ریمل مشکی و خط چشم باریک تمام چیزی است که چشمانتان نیاز دارند و در انتها برای تکمیل این آرایش از رژ لب بیرنگ یا برق لب استفاده کنید.

رژ لب قرمز

انتخاب رنگ قرمز برای رژ لب می تواند هماهنگی خوبی با پیراهن شما ایجاد کند و حتی در برخی موارد رنگ آن را بیشتر جلوه می دهد. این نوع آرایش خیلی کلاسیک است. ولی شما باید در انجام آن دقت کنید. اگر جشن نامزدی شما در شب برگزار می شود می توانید کمی آرایش بیشتری نیز داشته باشید، مثلا از رژ گونه روشن استفاده کنید و برای چشمانتان خط چشمی ضخیم تر بکشید. اما از سایه چشم تیره استفاده نکنید. در هر حال با پیراهن قرمز باید چهره طبیعی تری داشته باشید و آرایش بیش از حد جلوه پیراهنتان را از بین می برد. برای رژ لب سعی کنید رنگی را که انتخاب می کنید با رنگ پیراهنتان هماهنگی داشته باشد و حداقل هم خانواده باشد. اگر کمی رنگ رژ لبتان متفاوت از رنگ لباستان باشد جلوه هر دو از بین می رود. یادتان باشد حتما از برق لب روی رژ لبتان استفاده کنید.

رنگ ناخن

همانطور که گفته شد برای داشتن یک چهره و آرایش کلاسیک می توانید از رژ لب قرمز برای تکمیل آرایش استفاده کنید. در کنار آن، هماهنگی رنگ رژ لب، پیراهن و لاک ناخن نیز می تواند بسیار هوشمندانه باشد. اگر از رژ لب بیرنگ استفاده می کنید لاک بیرنگ یا فرنچ مانیکور می تواند بهتر باشد.

مدل مو

برای موهایتان می توانید با توجه به مدل لباستان مدل های مختلفی را انتخاب کنید. اما بهتر است با لباس قرمز موهایتان را فر نکنید. موهای مواج و باز که روی شانه بیفتد می تواند صورت و آرایشتان را بهتر نشان دهد.

  • ۹۶/۱۲/۱۱
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی