عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

ویژگی های یک همسر خودخواه

رابطه زناشویی یک رابطه دو طرفه است و هیچ یک از طرفین نباید احساس خود خواهانه نسبت به یکدیگر داشته باشند. افراد خودخواه خودشان را بالاتر از دیگران می‌بینند و حتی گاهی از خودخواهی فراتر رفته و دچار خودشیفتگی می‌شوند. خودخواهی می تواند باعث خشم، خصومت و ناراحتی های عاطفی و احساسی عمیقی در طرف مقابل شود.
اگر همسر شما خودخواه است، وقت آن است که خصومت ها را کنار بگذارید و بایکدیگر مشکلاتتان را حل کنید. با داشتن احساس خودخواهانه رابطه تان دچار مشکل های شدید و پیاپی خواهد شد و با گذر زمان این مشکلات گسترش خواهند یافت.

در این مقاله از مجله عروسی قصد داریم تا چند علامت که نشان دهنده خودخواه بودن شریک زندگی تان است را بررسی نماییم پس با ما همراه باشید.

۱- یکی از نشانه های خودخواه بودن در رابطه ها این است که همیشه طرف مقابلتان می خواهد که همه چیز به نفع او باشد و همیشه تمام تصمیم ها و برنامه ها را بر طبق منافع خود تعیین می کنند.

۲- افراد خودخواه به هیچ وجه احساسات دیگران را در نظر نمی گیرند. آنها هیچ وقت از شما نمی پرسند که روزتان چگونه گذشت یا چه کارهایی در طی روز انجام داده اید. اگر ارتباط شما با همسرتان یک نوع در آن احساس منفی یا خنثی داشتید لازم است که بدانید شما یک فرد خودخواه هستید.

۳- عدم تلاش کافی نیز نشانه دیگری از خودخواه بودن در رابطه تان می باشد. منظور از تلاش کردن این است که همسر شما به هیچ وجه سعی نمی کند که شما را خوشحال کند یا حتی تلاش نمی کند که حال شما را تغییر دهد و این یکی از نشانه های خودخواهی تام می باشد .

۴- یک فرد خودخواه ممکن است ادعا کند که از حرف همسرش ناراحت شده است و این حالت یکی از نشانه های عدم تعهد است و مهم تر از همه خودخواه بودن شما را نشان می دهد. آنها همیشه از شما استفاده ابزاری می کنند و می خواهند به واسطه شما به خواسته خود برسند و این مورد نیز یکی از بدترین دلایل خودخواه بودن می باشد.

۵- نشانه دیگر که نشان دهنده خود خواه بودن شریک زندگی تان می باشد این است که همسرتان در جمع با اطرافیانتان بیش از حد گپ می زند ولی هیچ گاه با شما حرف نمی زند چه در گپ میان دوستانتان و چه در خانه تان. آنها احساس نمی کنند که شما تمام رفتار آن را تحت نظر دارید و باز به همین رفتار بد خود ادامه می دهند و این مورد نیز از بدترین نشانه های خودخواهی بین رابطه زناشویی می باشد .

۶- افراد خودخواه همیشه فکر می کنند که حق با آنهاست و حرفی که آنها می زنند در مقابل حرفی که شما می زنید درست است و صحبت های شما کاملا اشتباه هستند در صورتی که نباید این گونه باشد. باید طبق منطق صحبت های یکدیگر را قبول کنید و هیچ معنایی ندارد که فقط حرف یک نفر همیشه صحیح باشد و حرف نفر دیگر همیشه اشتباه باشد.

  • ۹۷/۰۲/۰۵
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی