عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰


عکاسی عروس داماد در هوای بارانی

یکی از دغدغه هایی که همیشه عروس و داماد ها با آن دست و پنجه نرم می کنند احتمال بارش باران در روز عروسی است. جدا از باور های خرافی، این اتفاق نه تنها بد نبوده بلکه در بسیاری از فرهنگ ها بارش باران نشانی از پاکی و زندگیست و آن را نشانه ای از یک ازدواج شاد و طولانی مدت می دانند.

بارش باران در جشن عروسی یکی از رمانتیک ترین و کم تکرارترین اتفاق ها برای خلق بهترین و به یاد ماندنی ترین عکس ها می باشد و فرصتی فوق العاده برای عکاسی عروس داماد و ثبت بهترین و شیرین ترین لحظات از جشن عروسی است، البته این امر زمانی تحقق می بخشد که عکاسان، تجربه عکاسی در باران و مهارت و تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشند تا بتوانند عکس هایی زیبا، جذاب و با کیفیت خلق نمایند. بارش باران در روز عروسی فرصتی کم تکرار برای خلق صحنه هایی فوق العاده است به شرطی که برای این کار آماده باشید.

اگر می خواهید عکس های خوبی در باران بگیرید در حالی که لباستان خشک بماند بهتر است کلا آن را فراموش کنید، به یاد داشته باشید که لذت این عکاسی همین خیس شدن است و باور کنید اندکی خیس شدن لباس نه تنها آن را خراب نخواهد کرد بلکه خاطره ای زیبا برایتان به جا خواهد گذاشت، زیر باران بروید و جوری رفتار کنید که گویا قرار است برای پوستر فیلمی از شما عکس گرفته شود.

عروس و داماد با بررسی شرایط جوی بهتر است با همراه داشتن چتر و کفش های اضافه راحت آمادگی داشته باشند. همچنین درباره عدم خراب شدن آرایش عروس و لباس در صورت کمی خیس شدن آمادگی داشته باشید.

رگبارها بهترین نوع باران برای عکاسی عروس داماد می باشند. عکاسانی که در انواع گوناگون شرایط هوایی عکاسی کرده اند، از برف و تگرگ تا طوفان و رگبار و غیره بر این باورند که رگبارهای بهاره بهترین حالت عکاسی را به وجود خواهند آورد هر چند که شما فقط چند لحظه زمان برای گرفتن عکس خود در این هوا دارید پس بهتر است ابتدا شرایط را مهیا کرده و فقط برای گرفتن عکس مورد نظر به زیر باران بروید. گزینه هایی مانند نور های شهری و باران روی آسفالت گزینه های فوق العاده ای برای عکاسی های زیر باران می باشند اما هرگز برای این نوع عکاسی به محل هایی با ترافیک زیاد ماشین نروید.

صبح و یا نزدیک های غروب و یا نور چراغ های خیابان چه در زمان بارش چه بعد از آن زمان های مناسبی برای گرفتن عکس می باشد. مخفی کردن یک فلش در پشت عروس و داماد می تواند با ایجاد نوری دراماتیک و فریز کردن قطرات باران عکسی فوق العاده ایجاد نماید و یا ابرهای بعد از طوفان پشت صحنه ای خارق العاده ای ایجاد خواهد کرد.

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی