عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

لاغری با صبحانه پروتیین دار

روش های مختلفی برای لاغری و تناسب اندام وجود دارد که در اکثر آنها “نخوردن” را روش اصلی قرار دارند! در این مقاله از مجله عروسی می خواهیم درباره چربی سوزی همراه با “خوردن” یعنی لاغری با صبحانه پروتیین دار صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

شاید نمی دانستید خوردن پروتئین در صبحانه موجب می شود کالری بیشتری بسوزانید اما باید بدانیم دقیقا چه میزان پروتیین در وعده‌ صبحانه منجر به حداکثر میزان چربی سوزی می شود.

در یک مطالعه‌ که اخیرا در مجله بین المللی چاقی به چاپ رسید، مشخص شد که خوردن چند صد کالری پروتیین در وعده صبحانه، موجب می شود تا در طول روز ۴۰۰ کالری کمتر مصرف نمایید و به مرور چربی های بیشتری بسوزانید. حتما به این فکر می کنید که این رقم بیشتر از آنچه شما می خورید است.اما میزان این کالری باید چقدر باشد؟

در یکی از مطالعات، به برخی از جوانان مبتلا به اضافه وزن که در تحقیق شرکت داشتند، به مدت ۱۲ هفته، به طور روزانه ۳۵۰ کالری که ۳۵ گرم آن حاوی پروتئین بود، داده شد که این میزان پروتئین معادل ۶ عدد تخم مرغ است. حال آنکه جوانانی که یک صبحانه‌ متوسط با ۱۳ گرم پروتئین مصرف می کردند و یا وعده صبحانه را حذف می کردند، در طی روز ۴۰۰ کالری بیشتر از گروه اول مصرف می کردند هم چنین در طول روز بیشتر احساس گرسنگی می نمودند و از طرف دیگر چربی بیشتری در بدنشان جمع میشد.

آیا برای بهره‌وری از تمام مزایای پروتئین دقیقا به ۳۵ گرم پروتئین در روز نیاز دارید؟ خوشبختانه، اطلاعات اخیر دال بر آن است که مصرف ۲۴ تا ۳۰ گرم پروتئین در وعده‌ صبحانه نیز منجر به تاثیرات مثبتی می گردد. یعنی شما می توانید با مصرف شیر، تخم مرغ و پنیر پروتیین وارد بدنتان کنید.

مزایای جذب پروتئین بالا چیست؟

دکتر هیترلیدی معتقد است که مصرف پروتیین منجر به کنترل میزان قند در خون می شود. شاخص قند خون اینگونه افراد اغلب ثابت است که منجر به کاهش میل به مصرف غذا و بهبود تناسب اندام می شود.

  • ۹۷/۰۳/۰۴
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی