عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

بهترین راه خوشحال کردن همسر

همه ما شنیده ایم خنده بهترین دارو است، زیرا خنده تنش و استرس را کاهش می دهد و موجب بهبود خلق و خو و افزایش انرژی می گردد. قدرت طنز و یادگیری خنده نقش مهمی در روابط، از عشق اولیه تا تعهد دراز مدت دارد. هنگامی شما و همسرتان با هم می خندید یک پیوند مثبت بین شما ایجاد می شود.

روش های خوشحال کردن همسر به زوج های جوان کمک می کند درک درست تری از زندگی مشترک داشته باشند و همیشه حس کنند تازه عاشق یکدیگر شده اند.

برای خوشحال کردن همسر حتما لازم نیست تا کار بزرگی را انجام دهید بلکه این رفتارهای کوچک هستند که می توانند بزرگ جلوه کنند.

در رابطه زناشویی لحظات کوچک هستند که حرف اول را می زنند. در یکی از پژوهش های روانشناسی با تعدادی از زنان شاد که در رابطه زناشویی خود بسیار موفق و خوشحال بودند، مذاکراتی به عمل آمده است. با مجله عروسی همراه باشید تا با روش های شاد کردن همسر در این پژوهش آشنا شوید.

یادداشت عاشقانه

یکی از این روش ها گذاشتن یادداشت عاشقانه بود. خانم های حاضر در این پژوهش گفتند با وجود اینکه چندین سال از ازدواج و رابطه زناشویی شان گذشته ولی هنوز رابطه شان کسل کننده نشده زیرا هر روز با نوشته های عاشقانه ای که برای یکدیگر می گذارند به هم یادآوری می کنند که چقد همو دوست دارند.

انجام طنز و خنداندن همسر

وقتی برای همسرتان عکس یا فیلمی خنده دار میفرستید یا کاری میکنید که او را بخندانید با این کار علاوه بر خوشحال کردن همسرتان، در واقع علاقه و دوست داشتنتان را به او نشان می دهید تا او متوجه میشود که چقدر خوشحالی او برایتان ارزشمند است.

خوب گوش دادن

وقتی همسرتان مشکلی دارد که واقعا اذیتش می کند تمام توجه تان را به او بدهید. موبایلتان را زمین بگذارید و موقع گوش دادن به حرفایش هیچ کار دیگری انجام ندهید. با این کار به او نشان می دهید که چقدر برایتان مهم است و به او اهمیت می دهید.

ارتباط با خانواده همسر

وقتی همسرتان رابطه خوبی با خانوادش دارد این نشان می دهد که او نسبت به آدم های مهم زندگی اش بی تفاوت نیست. پس برای خوشحال کردن همسرتان می توانید خانواده او را دعوت کنید و ارتباطتان را با آنها بیشتر کنید.

  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی