عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

عروسی

مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی

مجله جشن عروسی مرجع اصلی و راهنمای برگزاری مراسم عروسی و هر آنچه برای یک عروسی زیبا و شیک نیاز دارید ، بهترین آرایشگاه ها ، لباس عروس ، آتلیه ها ، تشریفات ، تالارهای عروسی و ...

  • ۰
  • ۰

آموزش گره کراوات ترینیتی (Trinity knot)

این گره زیبا دارای سه بخش متقارن بوده و از نظر فرم بسیار شبیه هرم می باشد. گره ترینیتی مانند گره الدرج، یک نوآوری نسبتاً جدید است که با ایجاد تصویری چشم نواز طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما از طرفی این گره بسیار ساده تر از گره الدرج بوده و پارچه کم تری برای آن مورد نیاز می باشد. در نگاه اول ممکن است نحوه گره زدن آن کمی مشکل به نظر رسد، اما این کار در واقع نسبتاً ساده است و با چند حرکت بسیار سریع انجام می شود. کراوات های بدون طرح و ساده، به دلیل قابل مشاهده بودن شکل گره، برای گره ترینیتی مناسب تر است. طرح های پر نقش و نگار باعث محو و پنهان شدن طرح گره می گردد اما با انتخاب درست و مناسب طرح های خالدار ریز در یک کراوات رنگ روشن و برخی از طرح های راه راه، می توان یک شکل مثلثی زیبا را ایجاد کرد. البته برای خلق جلوه های بصری بیشتر در گره نیاز به تمرین و آزمون و خطای زیادی است. در این مقاله از مجله عروسی قصد داریم به آموزش گره کراوات ترینیتی برای آقا داماد های عزیز بپردازیم پس با ما همراه باشید.

آموزش گره کراوات ترینیتی

آموزش گره کراوات

ابتدا قسمت پهن کراوات را در سمت راست و قسمت باریک را در سمت چپتان قرار دهید. سپس قسمت باریک را از روی قسمت پهن رد کرده و از پایین وارد حلقه ایجاد شده، کنید. وقتی قسمت باریک را از داخل حلقه گردن رد کردید آن را به سمت بیرون بیاورید طوری که در سمت راست بدنتان باشد.

مجدداً سر باریک کراوات را بگیرید ولی اینبار آن را از زیر قسمت پهن رد کنید و آن را به سمت چپ بکشید. سپس از بالا وارد حلقه کنید طوری که دوباره سر آن به سمت راستتان بیاید.

سر قسمت باریک را گرفته و از روی گره ای که ایجاد شد رد کنید و به سمت چپ بیاورید و دوباره از پایین آن را وارد حلقه دور گردن کنید. سپس طبق شماره ۸ تصویر، سر باریک کراوات را از داخل حلقه ایجاد شده رد کنید به گونه ای که در سمت راستتان قرار گیرد.

سر باریک کراوات را که در سمت راست قرار گرفته از زیر کراوات رد نموده و سپس طبق تصویر شماره ۱۰، از روی کار رد نمایید و سپس گره را بکشید تا محکم شود. ممکن است قسمت کوچکی از سر باریک کراوات باقی بماند که آن را از پشت باید به داخل گره فرو ببرید تا گره مرتب و جذابی ایجاد گردد.

  • ۹۷/۰۱/۲۴
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی